با توجه به شرایط اقتصادی امروز بازار که بر قسمت­‌های مختلف زندگی افراد از جمله خرید خودرو سایه انداخته، افراد زیادی را مجاب به خرید خودروی اقساطی با شرایط ویژه کرده است. خرید اقساطی خودرو راهی برای مالک خودرو شدن را فراهم می­‌آورد. همچنین این نوع خرید در صورتی دارای ارزش است که با تحویل فوری یا در کوتاه­‌ترین زمان ممکن صورت پذیرد. زمانی که تصمیم به خرید اقساطی خودرو می­‌گیرید از خود می­‌پرسید آیا ممکن است به دام دلالان خودرو بیفتیم و برای اینکه سند بنام خود بزنیم مجبور به پرداخت مبالغ زیاد شویم؟ و پاسخ این است اگر می­‌خواهید خریدی مطمئن و رضایت­‌بخش داشته باشید باید به سراغ شرکت‌های معتبر و ثبت شده بروید تا فرایند کار در چارچوب قانون و قیمت مصوب انجام گیرد.

شرایط فوق العاده خرید اقساطی خودرو بصورت تحویل ۱ ساعته در آرشا خودرو

خرید اقساطی ایران خودرو در چه بازه زمانی صورت می‌­گیرد؟

دو شرکت تولید کننده خودرو یعنی ایران خودرو و سایپا در بازه‌­های زمانی معین، بویژه نزدیک سال جدید و به منظور فراهم آوردن امکان خرید اقساطی خودرو برای افرادی که قادر به خرید خودرو در شرایط فعلی بصورت نقد نیستند، اقدام به فروش اقساطی خودرو می­‌نمایند. در این راستا بعضی از شرکت‌­ها شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را برای مردم فراهم آورده­‌اند تا در زمان کوتاه‌­تری بتوانند خودروی خریداری شده خود را تحویل بگیرند. علاوه بر این‌ها محصولات ایران خودرو تولید داخلی بوده و قطعات و لوازم یدکی خودروهای داخلی به طور حتم از تولیدات خارجی با توجه به هزینه گمرک و تحریم، ارزان‌تر و از لحاظ اقتصادی مقرون­‌به‌­صرفه‌­تر است. محصولات ایران خودرو متنوع بوده و هر کس با توجه به بودجه و موقعیت مالی خود اقدام به خرید اقساطی خودرو می­‌کند. خرید اقساطی خودرو گرچه گران‌تر از خرید نفدی آن می‌­باشد؛ اما چون خریدار این پرداخت را بصورت شرایطی می‌­پردازد فشار مالی کمتری را متحمل می­‌شود.

خرید اقساطی سایپا بصورت مستقیم یا توسط شرکت معتبر

شرکت تولیدکننده سایپا سهم بزرگی در بازار خودروی ایران دارد این شرکت توانسته به کمک مهندسین و متخصصین داخلی رضایت مردم را به سوی خود جلب نماید. متقاضیان شرایط خرید اقساطی سایپا با محصولات متنوعی از این شرکت روبه‌­رو هستند. این افراد می‌­توانند بطور مستقیم از کارخانه یا توسط یک شرکت یا نمایندگی معتبر خرید اقساطی خودرو دلخواه خود را انجام دهند. خودروهایی از قبیل چانگان، سراتو، تیبا، کوییک و پراید از شرایط اقساطی بهره‌مند می‌­باشند و هر فرد با توجه به بودجه، سلیقه و یا نیاز خود از محصولات سایپا خریداری می‌­نماید. چنانچه قصد خرید اقساطی خودرو دارید و نمی­‌خواهید آن را از کارخانه خرید نمایید تنها به شرکت­‌هایی که دارای مجوز رسمی بوده و در بازار اعتبار دارند خرید نمایید تا دچار پشیمانی نشوید.

شرایط فوق العاده خرید اقساطی خودرو بصورت تحویل ۱ ساعته در آرشا خودرو

چرا بعضی افراد خرید اقساطی خودرو را انتخاب می‌­کنند؟

خرید اقساطی خودرو با توجه به کاهش قدرت خرید مردم بهترین گزینه برای خرید خودرو می­‌باشند. افراد با توجه بشرایط مالی خود می­‌توانند بصورت نقد یا قسطی خودرو مورد علاقه خود، چه تولید ایرانی چه تولید خارجی را خرید کنند. افراد در صورت داشتن درآمد خوب می‌­توانند هر ماه مبلغی را پس­‌انداز کرده تا پول لازم برای خرید خودرو جور شود. اگر این دوره، مدت زمان کوتاهی باشد مسئله­‌ای ایجاد نمی­‌کند؛ اما اگر مستلزم زمان طولانی باشد با توجه به نرخ تورم و تحریم و یا افزایش قیمت خودرو و قطعات آن با سیر صعودی، ارزش فعلی پول در آینده کاهش یافته و با یک حساب سرانگشتی متوجه خواهیم شد که خودرو را باید با قیمتی گران‌تر از زمان قبلی خریداری کنیم.

مدت بازپرداخت در خرید اقساطی خودرو

خرید اقساطی خودرو به این گونه است که بخشی از قیمت خودرو پیش‌­پرداخت شده و مابقی بصورت اقساط ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه پرداخت می­‌گردد و بعد از عقد قرداد و ارائه تعهدنامه (چک یا سفته) که بین خریدار و شرکت یا نمایندگی معتبر مربوطه صورت می­‌گیرد ظرف مدت کوتاهی خودرو خریداری شده تحویل داده می­‌شود. همچنین تا زمانی که اقساط خودرو به پایان نرسیده، خودرو به اندازه بدهی در اجاره خریدار بوده و بعد از به اتمام رسیدن اقساط و هزینه­‌ها، خودرو تماماً در تملک خریدار در می­‌آید. یکی از مزیت­‌های خرید اقساطی خودرو این بوده که می­‌توان قبل از پرداخت کامل، خودرو را تحویل گرفت و چنانچه شخصی بخواهد زودتر از زمان مقرر تمامی اقساط باقی­مانده را یکجا پرداخت نماید از مقدار سودی که قبلاً تعیین شده بود کم شده و قیمت نهایی و تمام شده خودرو کاهش خواهد یافت.

خرید اقساطی ایران خودرو و خرید اقساطی سایپا به دلیل داشتن تنوع، قیمت مناسب، کیفیت بالای قطعات و تولید داخلی همواره با استقبال مردم مواجه شده، بخصوص اینکه شرایط خرید آسان‌تر برای آن‌ها توسط این دو تولیدکننده فراهم شده است. خریداران هر یک از محصولات ایران خودرو و سایپا از ارزان‌ترین و پرفروش­‌ترین تا گران‌قیمت‌­ترین آن، از خرید اقساطی خودرو رضایت دارند. علاوه بر آن از کیفیت محصولات تولید شده توسط دو شرکت راضی بوده که البته میزان رضایتمندی در مدل­‌های مختلف متفاوت است. اما کار به اینجا ختم نمی‌­شود زیرا در خرید و فروش خودرو دلالان بازار با ترفندهای مختلف ممکن شما را فریب دهند. بنابراین مهم‌ترین کاری که شما باید انجام دهید داشتن اطلاعات کافی و یافتن یک شرکت معتبر و اعتماد به آن می­‌باشد. در پایان ما آرشا خودرو را بعنوان یک شرکت معتبر که مجوز رسمی کار دارد را به شما معرفی می‌­کنیم.

آرشا خودرو بهترین مرجع خرید اقساطی خودرو

شرایط فوق العاده خرید اقساطی خودرو بصورت تحویل ۱ ساعته در آرشا خودرو

شرکت آرشا خودرو یکی از معتبرترین شرکت‌­ها در زمینه فروش اقساطی خودرو در تهران می‌­باشد. مجموعه آرشا خودرو محصولات شرکت­‌های تولید کننده داخلی از جمله ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور و بهمن موتور و همین­‌طور محصولات متنوعی از خودروهای خارجی را بصورت نقد یا شرایط اقساطی به مشتریان خود ارائه می­‌کند. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می­‌توانند به وبسایت رسمی شرکت آرشا خودرو مراجعه نمایند و با محصولات این شرکت و نحوه خرید مطلع شوند. این شرکت از کادری مجرب، حرفه‌­ای و باسابقه برخوردار بوده و شما می­‌توانید با اطمینان اقدام به خرید اقساطی خودرو نمایید و در آرشا خودرو، تحویل خودرو بصورت تحویل فوری و یک ساعته بوده و بعد از تحویل خودرو پیش‌­پرداخت از شما گرفته می‌­شود. در صورت لزوم می­‌توانید با شماره‌­های مندرج در سایت تماس گرفته و از جزئیات خرید اقساطی خودرو آگاه شوید. این مجموعه آماده خدمت‌­رسانی به شما متقاضیان خودرو بوده و شرایط خرید را برای شما آسان می­‌گرداند.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس