بیرانوند هاکی

کاپیتان تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان گفت: اگر آقای شفیع زنده بود حتما پاداش ما را که پولش حدود ۵۰، ۶۰ میلیون تومان می شود و برای بچه های این رشته ارزشمند است را زنده می کرد.

سرویس ورزش مشرق – در حالی که تیم ملی هاکی داخل سالن کشورمان همچنان تیم برتر قاره آسیا و جزو ۳ تیم برتر جهان در این رشته است ولی همچنان مورد بی مهری مدیران وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون هاکی قرار دارد.

بهداد بیرانوند در گفت و گو با مشرق، درباره تعهدات و قول هایی که از سوی ریاست فدراسیون هاکی به او دیگر اعضای تیم ملی داده شده ولی به هیچ یک عمل نشده است اظهار داشت: ما در دورانی که زنده یاد بهرام شفیع رییس فدراسیون مان بود بابت هر مسابقه ای که می رفتیم و هر قهرمانی که بدست می آوردیم پاداش های مان را دریافت می کردیم. شاید این پاداش ها دیر بدستمان می رسید ولی با پیگیری های آن مرحوم بالاخره بچه ها خستگی شان در می شد تا اینکه آقای قدیمی رییس شدند.

وی افزود: ما در این مدت عادت کرده بودیم که پاداش های وزارت ورزش را با تاخیر دریافت کنیم ولی اینکه سال ۱۳۹۸ در رقابت های قهرمانی آسیا انتخابی مسابقات جام جهانی بلژیک قهرمان بشویم و آقای قدیمی مصاحبه کردند و گفتند همان جا به اعضای تیم ملی نفری ۲ هزار دلار پاداش داده شده خیلی عجیب بود.

اگر شفیع زنده بود ۶۰ میلیون می‌گرفتیم/ اگر برایتان ارزش نداشتیم چرا ۲ میلیارد هزینه کردید؟!

بازیکن برتر هاکی آسیا خاطرنشان کرد: رییس فدراسیون در حالی چنین ادعایی را مطرح کرد که آن زمان ۲۰۰۰ دلار چیزی در حدود ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان می شد ولی هرگز چنین پولی را به بازیکنان تیم نپرداختند و وقتی اعتراض کردیم که چرا این حرفها را می زنند در حالی که پاداشی به ما ندادند، سرپرست تیم ملی گفت که چیزی نگویید تا این موضوع را پیگیری کند.

بیرانوند تأکید کرد: ما قبلا در دوران آقای احمدی نژاد حتی ۴۰ سکه طلا هم گرفته بودیم ولی حالا که سکه ارزشش بالا رفته این ۶ و نیم سکه را هنوز نگرفته ایم. آقای شفیع هر طور بود می رفت و پاداش بچه ها را می گرفت ولی آقای قدیمی عین خیالش نیست و وقتی هم که پیگیر می شویم می گویند که با وزارت خانه یا کمیته المپیک صحبت کرده اند و آنها گفته اند که پاداش فقط به رشته های المپیکی تعلق می گیرد. در حالی که این از بی توجهی و بی خیالی شان است وگرنه اگر آقای شفیع زنده بود حتما این تعداد سکه که پولش حدود ۵۰، ۶۰ میلیون تومان می شود و برای بچه های این رشته ارزشمند است را زنده می کرد.

بهترین بازیکن آسیا در دو دوره متوالی تصریح کرد: شاید این تعداد سکه برای یک فوتبالیست یا والیبالیست ارزشی نداشته باشد ولی برای بچه های این رشته مهم است. پس اگر این رشته برایتان ارزش نداشت چرا ۲ میلیارد تومان هزینه کردید و دو تیم بانوان آقایان را به رقابت‌های داخل سالن تایلند اعزام کردید؟ ما که آنجا هم قهرمان شدیم و سهمیه جهانی را برایتان گرفتیم. واقعا اگر هاکی داخل سالن مهم نبود چرا ما را فرستادید؟ این بی توجهی ها همه ما را بی انگیزه کرده است چه برسد به یک نوجوانی که می خواهد فردا وارد این رشته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    ان شاء الله مشکلشون حل بشه
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    0 0
    عزیزم غصه نخور میشه دوتا گوشی موبایل فقط

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس