کد خبر 1194017
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹
انصاری از پرسپولیس جدا شد

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس سرانجام توانست فسخ خود را سازمان لیگ بگیرد.

به گزارش مشرق، محمد انصاری که از چند روز قبل اعلام کرده بود نمی خواهد در باشگاه پرسپولیس به فعالیتش ادامه دهد امروز به همراه وکیلش در سازمان لیگ حاضر شد تا کارهای فسخ قراردادش را انجام دهد.

البته انصاری وقتی به سازمان لیگ مراجعه کرد در همان درخواست اول موفق به گرفتن فسخ نشد. این بازیکن بعد از صحبت با مسئولان سازمان لیگ در کمیته وضعیت حضور پیدا کرد تا مراحل فسخ قراردادش را قانونی دنبال کند.

بعد از ساعتی در نهایت جمشید نورشرق شرایط انصاری را برای فسخ قرارداد مهیا دانست و این بازیکن در نهایت از جمع سرخپوشان جدا شد.

محمد انصاری ۶ سال پیراهن پرسپولیس را برتن کرد که این اواخر به دلیل پارگی رباط پا مجبور به دوری از میادین شد و بعد از بازگشت از مصدومیت فرصت چندانی برای بازی به دست نیاورد.

البته ابراهیم شکوری معاون باشگاه پرسپولیس هم در محل سازمان لیگ حاضر شد تا هم مراحل فسخ قرارداد انصاری را پیگیری کند و هم قرارداد فرشاد فرجی را به ثبت برساند.

فرجی بازیکن تازه وارد پرسپولیس است که هنوز مجوز بازی از سوی سازمان لیگ را نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    5 0
    خدارو شکر....به عنوان یه پرسپولیسی خوشحالم که با رفتنش احترامش نگه داشته شد...حیف همچین بازیکنی که با وجود پیشنهاد میلیونی باشگاه چینی بخاطر پرسپولیس موند و گل محمدی با پورسانت های میلیاردی باعث این وضعیت شد...آقا یحیی دنیا اینجوری نمیمونه...اول مهدوی کیا بعد سیدجلال و حالا هم انصاری...یه کم از پورسانت ها دست بکش و به فکر احترام بازیکن و تیم باش...آقایی و شجاعی آخه در حد انصاری بودن؟!! خدا میدونه اون وسط قرار داد چه خبر بوده!!!
  • رضا IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    19 0
    حاجی خیلی مردی تو دوره شجاع ها و وریاها که طاقچه بالا میذارن تو سخت ترین شرایط با وجود پیشنهاد از چین موندی و سر همین فشار بازی ها رباط دادی ، یادمون دادی میشه معروف بود و بالاتر از اینا محجوب دست علی همراهت هرجا میری
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    21 0
    حیف شد، به هرحال موفق باشی
  • پیروز IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    5 0
    به طرفدارای تیمی که میری، یکی اضافه کن
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    5 0
    بنده بعنوان یه استقلالی متعصب هرکجا که باشی برات آرزوی موفقیت دارم.
  • IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    5 0
    چقدر پرسپولیس با تو زیباتر بود...
  • یک طرفدار اخلاق IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    1 1
    کسی که شش سال در تیم بوده ودر تیم هم مصدوم شده باید کنار گذاشته بشه کجای این کار اخلاقی است ،؟!
  • هوادار فوتبال IR ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۸
    0 0
    سلام. من نمیدانم اگر انصاری مورد اطمینان مربی نیست چرا با رفتن او موافقت نمیکنید.چرا بازیکنی که دلش با تیمش نیست آزاد نمیکنید،هیچ رفتارتون که حرفه ای نیست حداقل مثل تیم های اورپائی باشید که وقتی بازیکنی می خواهد از تیم جدا شه و دلش جای دیگری هست فوری او را آزاد میکنند. چرابازیکن را خراب میکنید.اخه تو کدام پرونده حقوقی فیفا موفق بودید که دم از پیگیری می زنید.170 میلیارد تومان بدهی نشانه موفقیت در پیگیری است.همه مدیران فوتبالی همینطور هستن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس