انتخابات فلسطین

رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته در صورت حضور حماس در انتخابات فلسطین، برگزاری آن را لغو کند.

به گزارش مشرق، نگرانی مقام‌های رژیم صهیونیستی از حضور جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و پیروزی آن در انتخابات فلسطین همچنان ادامه دارد.

شبکه تلویزیونی «کان نیوز» شامگاه جمعه گزارش داد «نداف آرگمان» رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خواسته انتخابات فلسطین را در صورت حضور حماس، لغو کند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» به نقل از این گزارش، آرگمان این درخواست را در جریان سفری که طی دو هفته قبل به رام‌الله داشته، به ابومازن ارائه داده است.

این شبکه همچنین به نقل از یک منبع فلسطینی خبر داد که تشکیلات خودگردان فلسطین با این درخواست رئیس شاباک مخالفت کرده است.

انتخابات شورای قانون‌گذاری فلسطین قرار است پس از ۱۵ سال وقفه در ۲۲ ماه می (یکم خرداد ۱۴۰۰) با حضور گروه‌های مختلف فلسطینی برگزار شود.

پیش از این، وبگاه عرب۴۸ گزارش داد سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بیم آن دارند که با پیروزی جنبش حماس در انتخابات همچون سال ۲۰۰۶، این گروه علاوه بر منطقه غزه، بر کرانه باختری نیز مسلط شود. 

«عاموس هرئل» تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص نیز در این باره نوشت: «محمود عباس تاکنون به هشدارهای اسرائیل در خصوص امکان پیروزی حماس و تسلط این گروه بر مناطق وسیعی از کرانه باختری توجهی نکرده است».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس