کد خبر 1195243
تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۱
فریبا: استقلال برای قهرمانی کمبود بازیکن ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ما کمبود بازیکن نداریم که به خاطر عدم جذب قاسمی‌نژاد به مشکل بخوریم، این تیم آماده قهرمانی است.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا با اشاره به برتری ۲ بر صفر استقلال برابر ماشین سازی در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: ماشین سازی روی کاغذ حریف آسانی به نظر می رسید، جایگاه تیم در جدول مناسب نبود اما بازیکنان ما گول این موضوع را نخوردند، در طول بازی هم حریف خود را با انگیزه نشان داد اما استقلال هوشیار بود و با ارائه عملکردی خوب سه امتیاز مسابقه را گرفت.

وی افزود: تمام تیم ها زمانی که مقابل استقلال قرار می گیرند انگیزه دارند و ماشین سازی هم از این موضوع مستثنی نبود، همین موضوع موجب شد تا بازی زیبایی را شاهد باشیم و باعث شد استقلال در نهایت این دیدار جذاب را خارج از خانه با برتری پشت سر بگذارد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد خوب فرهاد مجیدی در بازگشت به استقلال خاطرنشان کرد: هر تغییری شوک هایی در پی دارد که مثبت خواهند بود، یکی از تاثیرات آن این است که موجب انگیزه بیشتر بازیکنان می شود، برای مثال این شوک تغییر مربی روی آلومینیوم و نساجی جواب داده است، مجیدی هم با تیم فعلی غریبه نبود و  از شرایط آگاه بود، بازیکنان فرهاد را دوست دارند و همین موضوع باعث ایجاد انگیزه در آنها می شود.

وی اضافه کرد: توصیه من به کادر فنی این است که در مسابقات لیگ از جوانان بیشتر استفاده کنند تا آنها نیز تجربه لازم را برای کمک به استقلال بدست آورند، تیم باید در سه جبهه بجنگد، نیاز به بازیکن داریم. اینگونه نباشد که یک بازیکن جوان در مسابقه بزرگ آسیایی بخواهد برای بار اول بازی کند، جوانان خوبی داریم که می توانند به تیم کمک کنند.

فریبا در مورد عدم جذب امین قاسمی نژاد گفت: کادر فنی وقتی روی یک بازیکن دست می گذارد این وظیفه مدیریت است که دنبال جذب بازیکن برود، چه کوچک چه بزرگ چه ملی پوش و چه لژیونر، مدیریت هم تا جایی که مطرح بود همه تلاشش را برای جذب این بازیکن کرد اما میسر نشد چون او با یک باشگاه دیگر قرارداد داشت.

فریبا اظهار داشت: استقلال کمبود بازیکن ندارد که از عدم جذب این بازیکن ضربه بخورد، ما نفرات خوبی در خط حمله و هافبک داریم که در هر بازی برای تیم خوب کار می کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود GB ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    0 0
    مجید خان بہترین روش را انتخاب کردی وبا عنصر زمان ہمان میشود کہ ہدف قرار دادی مرحبا فرزند استقلال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس