کد خبر 1195736
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
گرد و خاک علیرضا دبیر در اردوی تیم ملی کشتی آزاد

پس از به وجود آمدن حواشی مختلف توسط برخی از ملی پوشان کشتی آزاد، رییس فدراسیون کشتی با حضور در اردو ضمن اعلام حمایت از غلامرضا محمدی، موارد لازم را به آزادکاران گوشزد کرد.

به گزارش مشرق، پس از به وجود آمدن حواشی برای تیم ملی کشتی آزاد و انتقاد تند برخی آزادکاران از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد و شدیدا به ملی پوشان برای خودداری از تکرار این قبیل انتقادات از کادر فنی تیم ملی هشدار داد.

دبیر در این دیدار ضمن اعلام حمایت کامل از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و تصمیمات او، خطاب به آزادکاران گفت: دوران خط دادن به برخی کشتی گیران برای پست گذاشتن در فضای مجازی علیه این و آن تمام شده و من اجازه این کار را به هیچ کشتی گیری نمی دهم. در این سال ها به اندازه کافی در کشتی حرمت شکنی شده و من آموم که این مسائل را جمع کنم.

وی همچنین حسن یزدانی را به عنوان یک الگو از نظر اخلاقی و فنی در کشتی ایران دانسته و خطاب به کشتی گیران گفت: یزدانی نفر اول به تمرین می آید و نفر آخر هم می رود، او را الگوی خود قرار دهید. حتی خود من نیز در مواردی از او یاد می گیرم.

دبیر همچنین به انتقاد تند حسین خانی از کادر فنی اشاره کرد و گفت: درست است که انتخابی داریم و من پایبند به رعایت عدالت در قبال تمام کشتی گیران هستم اما رقابت های گزینشی المپیک که انتخابی ندارد و کادر فنی به دنبال سهمیه المپیک است، بنابراین در شرایط موجود با صلاحدید خودشان بهترین ها را انتخاب کرده اند، پس برخی اعتراضات و انتقادها غلط است. پرونده حسین خانی نیز شنبه در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد تا درباره وی تصمیم گیری شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 3
    بنازم... احسنت
  • امید IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    5 1
    آقای رئیس فدراسیون لطفا معنی انتخابی تیم ملی را بفرمایید. اگر کسی انتخابی داد و شد نماینده یک وزن بعد بجای او فرد دیگری را برای مسابقات اعزام کنن مفهوم آن چیست؟ اگر فرد انتخاب شده به اقدامات غلط و دور از عدالت و جوانمردی مربی تیم ملی اعتراض کند شما از اقدام غلط مربی حمایت میکنید؟ این ره که میروید به پرتگاه خودتان و کشتی کشور است.
  • مهدی . اهواز IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    2 1
    سلام علیرضا دبیر از خانواده کشتی نیست.بنده به شخصه ایشون رو قبول ندارم..آقای دبیر به کشتی بعنوان ابزاری برای پیشرفت های سیاسیت نگاه نکن لطفا. کشتی ایران پهلوان هایی مثل رسول خادم نیاز دارد.
    • مجید IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
      0 1
      رسول خادم خودش سر ماجرای کشتی با اسرایییل یه جورایی قهر کرد وگرنه همه شایستگی او را در این سمت قبول دارند کلی توان فهم اینکه مسابقه با یک کشور یعنی به رسمیت شناختن پرچم و دولت اون را نداشت و اینکه آرمانهای ملی و دینی برتر از قهرمانی های زودگذر است و اینکه چشم ملتهای دوست و دشمن به ایران است که کجا دست از خواسته خایش برمیدارد ،آقا رسول کشتی گیر ، مربی و رییس درجه یک کشتی در فهم این مساله مهم ملی سیاسی کمی مشکل دارد و گرنه رییس بسیار خوبی برای کشتی است ،که امیدواریم دوباره بیاید
  • کاظم IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    1 0
    سلام. اقای دبیر اقای زیرگیر تو که واسه مملکت زیره خارجی ها رو خوب میگرفتی تو ایران هم میتونی واسه بچه ها واسه تیم زیره مسعولین رو بگیری؟ فکر نکنم اگر این کارو بکنی کارتو از دست میدی اعتبارتو از دست میدی
  • نادر IR ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
    0 0
    باید برای گزینشی المپیک دوباره انتخابی بزارید، چون ممکنه الان کسی که قبلاً اول شده انتخابی الان بدنش ضعیف تر شده باشه، و کسی باشه که از اون بهتره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس