کد خبر 1197175
تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۹
قنبرزاده: فیفا باید زمان دقیق دیدار عزیزی خادم با اینفانتینو را اعلام کند/ مهم نیست میزبانی را به ما بدهند یا نه

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال معتقد است اهدای میزبانی گروه C مقدماتی جام جهانی به کشورمان اهمیتی ندارد و ملی‌پوشان ایران در بحرین هم می‌توانند جشن صعود بگیرند.

به گزارش مشرق، منصور قنبرزاده درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: کار روی ریل گذاشته شده و تمرینات انجام می‌شود. اولین بازی ما با سوریه است که امیدوارم همه کمک کنند و با یک قبل با یکدیگر تعامل کنیم. صعود به جام جهانی آرزوی ملت ایران است که ان‌شاءالله با وجود تنگناهای موجود عملی شود.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی تیم ملی کشورمان از شرایط و امکانات این تیم گلایه‌هایی داشته یا خیر، بیان کرد: دو بار با اسکوچیچ جلسه داشتیم و او گلایه‌مند بود. نارسایی‌هایی وجود داشت که بلافاصله ستادی در فدراسیون فوتبال، خیلی سریع برای حل این کمبودها اقدام کرد تا شرایط در شأن تیم ملی کشورمان باشد و در جام جهانی حاضر شویم.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال درخصوص دستیاران جدید اسکوچیچ خاطرنشان کرد: با نظر سرمربی تیم ملی، یک دستیار و یک مربی بدنساز به کادر فنی تیم اضافه شده است. آنطور که دوستان فنی می‌گفتند، مربی جدید سابقه خوبی دارد و می‌تواند به ما کمک کند.

بیشتر بخوانید:

تکلیف دیدار نوروزی عزیزی خادم با اینفانتینو چه شد؟

قنبرزاده در پاسخ به این پرسش که آیا بازی تدارکاتی دیگری برای تیم ملی ایران در نظر گرفته شده است یا خیر، گفت: تا جایی که اطلاع دارم، دیدار با سوریه است و نمی‌دانم فیفادی داریم یا خیر. اگر قرار به برگزاری دیدار تدارکاتی باشد، باید در فیفادی برگزار شود که تا این لحظه به فدراسیون فوتبال و من منعکس نشده است.

وی درخصوص جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با جانی اینفانتینو تصریح کرد: مکاتباتی صورت گرفته است. قرار بود فیفا برنامه‌ریزی کند و به ما اطلاع بدهد که هنوز روز آن را به ما اعلام نکرده‌اند. تکلیف ریاست فدراسیون فوتبال پس از یک سال و اندی روشن شد و شاید این موضوع، یکی از دلایل این دیدار بود. صحبت‌هایی درخصوص میزبانی بحرین خواهد شد و عزیزی خادم با توجه به ارتباطات خود و نیز پیگیری وزارت خارجه، ان‌شاءالله باید این دیدار را داشته باشد. فیفا باید زمان دقیق این ملاقات را اعلام کند.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که آیا به اهدای میزبانی دیدارهای گروه C مقدماتی جام جهانی به ایران امیدوار است یا خیر، اظهار داشت: باید نیمه پُر لیوان را ببینیم. خیلی مهم نیست میزبانی را بدهند یا ندهند و مهم این است که بچه‌های ما خودشان را آماده کنند. خارج از تعصب می‌گویم این بازیکنان و فرزندان رشید کشور در بحرین هم قابلیت شکست عراق و بحرین و صعود به عنوان تیم اول گروه را دارند. سطح فوتبال ما از عراق و بحرین خیلی بالاتر است و نباید خیلی نگران موضوع باشیم. برای بازگرداندن میزبانی تمام تلاش خود را می‌کنیم اما تمرکزمان باید روی این باشد که در بحرین با قدرت صعود کنیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
    0 0
    حرف بی خود نزن ما ذلت را نمی خواهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس