کد خبر 1198283
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷

در این مقاله به موضوع آموزش سئو میپردازیم.

آموزش سئو 

مقدمه:

یکی از بهترین روش های یادگیری و آموزش رایگان سئو آیلین وب، ثبت نام در دوره سئو است. در این مقاله شما می آموزید که بهترین دوره ها برای آموزش رایگان SEO شامل چه مواردی است. اکثر دوره ها بیشتر برای مبتدیان سئو، مناسب هستند، اما برخی از دوره ها عمیق تر می شوند و مباحث پیشرفته سئو را پوشش می دهند.

لیست دوره های آموزش سئو

این لیست شامل دوره های آنلاین است، بیشتر آنها در قالب ویدئو هستند. اگر به دنبال منابع آموزشی بارگیری آفلاین مانند کتاب های الکترونیکی هستید، کتاب های رایگان جستجوگرها را بررسی کنید. تمام دوره های مشخص شده زیر برای آموزش سئو 100٪ رایگان است. برای دسترسی به برخی از دوره ها، باید یک حساب کاربری با بستر یادگیری ایجاد کنید، اما همه آنها به صورت رایگان یا برای مدت محدود (یک ماه) یا برای یک عمر در دسترس هستند. اگر به دنبال بهترین دوره های پردرآمد ارائه دهنده گواهینامه SEO هستید، راهنمای گواهینامه های SEO را بررسی کنید .

-       دوره های برتر و آنلاین آموزش سئو رایگان

این موارد جزء بهترین دوره های آنلاین برای یادگیری و آموزش سئو به صورت رایگان هستند:

دوره رایگان سئو (Reliablesoft)

آموزش رایگان سئو: سئو برای مبتدیان (Yoast)

دوره آموزش SEO توسط Moz (Udemy)

دوره رایگان سئو (ClickMinded)

دوره آموزش SEO ایجاد ترافیک پایدار برای رشد تجارت (Hubspot)

تخصص بهینه سازی موتور جستجو (SEO) (Coursera)

آموزش SEO LinkedIn))

1. دوره رایگان سئو (Reliablesoft)

 آکادمی بازاریابی دیجیتال Reliable Soft

اگر به دنبال دوره آموزش سئو هستید تا اصول SEO را بیاموزید، ابتدا این دوره را برای ثبت نام انتخاب کنید. دنبال کردن مطالب آسان است و زبان برای کاربران غیر فنی، مناسب است. این کار با توضیح اینکه چگونه فرآیند SEO  می­تواند بر تصمیم الگوریتم های موتور جستجو تأثیر بگذارد، شروع می شود و سپس سه فرایند اصلی زیر، SEO را معرفی می کند:

SEO فنی، SEO On-Page و SEO خارج از صفحه.

این یک دوره عالی برای مبتدیان است. این اصول SEO را به شما می آموزد و پایه و اساس آن را تنظیم می کند تا بتوانید موضوعات پیشرفته تری را یاد بگیرید. علاوه بر دوره، با ثبت نام خود، میتوانید لیست کامل جستجوگرها را بارگیری کنید که به طور کامل تمام بررسی هایی را که باید انجام دهید تا اطمینان حاصل شود وب سایت شما درست است، را توضیح می دهد.

درباره این دوره بیشتر بدانید

2. آموزش رایگان سئو: سئو برای مبتدیان (Yoast)

 دوره SEO رایگان Yoast

این یک دوره آموزش سئو برای مبتدیان SEO است. بیشتر مناسب دانش آموزانی است که هیچ دانش قبلی در زمینه SEO ندارند. این کار با توضیح اصول SEO ، از جمله نحوه کار موتورهای جستجو آغاز می شود. این دوره به سه بخش اصلی تقسیم می شود: مقدمه ای بر سئو، سئو محتوا و سئو فنی. اگر چیزی در مورد سئو نمی دانید و می خواهید درک کاملی از نحوه کار همه اجزا با هم را داشته باشید باید در دوره Yoast SEO ثبت نام کنید. نکته خوب این است که آنها سعی می کنند جنبه فنی سئو را با استفاده از یک زبان آسان برای درک بهتر ارائه دهند و حتی الامکان از اصطلاحات فنی اجتناب می کنند.

3. دوره آموزش SEO توسط Moz (Udemy)

 دوره SEO رایگان Udemy

این دوره آموزش سئو، یکی از محبوب ترین دوره های سئو در Udemy است. تاکنون بیش از 200 دانشجو ثبت نام کرده اند و این دوره دارای امتیاز کلی 4.3 تا 5 ستاره است. قالب دوره فیلم است و مدت زمان آن 3.5 ساعت است. گرچه این یک دوره خوب است که تمام جنبه های سئو را در بر میگیرد، اما از زمان انتشار اولیه به روز شده است و این یک مسئله است. بیشتر اطلاعات آن هنوز معتبر هستند، اما برخی از فیلم ها (مانند آنچه در مورد قطعه های برجسته صحبت می شود) کاملاً دقیق و منسوخ نیستند. بنابراین، اگر تازه شروع به کار آموزش سئو کرده اید، چند ساعت را به تماشای فیلم ها اختصاص دهید تا یک ایده کلی در مورد SEO و نحوه کار آن کسب کنید.

آموزش سئو

4. دوره رایگان سئو (ClickMinded)

دوره رایگان SEO Click Minded

تامی گریفیت، پیشکسوت سئو، مدرس این دوره است. قبل از شروع، تامی، مدیریت SEO شرکت هایی مانند Paypal و Airbnb را بر عهده داشت. در این دوره آموزش سئو، تامی چارچوب SEO مورد استفاده در Paypal و Airbnb را توضیح می دهد و در مورد نحوه برخورد با کل فرآیند جستجوگرها مشاوره کلی می دهد. اگر در مورد نحوه برخورد شرکت های بزرگ با SEO کنجکاو هستید، این یک دوره رایگان است که باید در آن ثبت نام کنید. پس از ثبت نام در این دوره، به چندین منبع جستجوگر که ارزش خواندن دارند، نیز دسترسی پیدا خواهید کرد.

5. دوره آموزش SEO: ایجاد ترافیک پایدار برای رشد تجارت (Hubspot)

 HubSpot دوره سئو رایگان

این یک دوره رایگان آموزش سئو توسط HubSpot است که قابل تامل است. این دوره شامل چهار درس است که موضوعات زیر را پوشش می دهد:

-       در حال توسعه استراتژی SEO

-       مقیاس بندی کمپین های ایجاد لینک

-       چگونه SEO را در وبلاگ HubSpot انجام می دهند

-       نحوه ایجاد و اجرای یک کمپین وبلاگ نویسی مهمان

این یک دوره مبتدی نیست. برای درک مفاهیم مختلف توضیح داده شده در فیلم ها، باید درک اولیه ای از سئو داشته باشید. آنچه در مورد این دوره اهمیت دارد این است، که توضیح می دهد که HubSpot چگونه از SEO و وبلاگ ها برای افزایش بازدیدهای ارگانیک خود استفاده می کند. او در مورد اهمیت ایجاد ارتباط موضوعی صحبت می کند و با ارائه مثال هایی، نحوه کار این فرآیند را بیان می کند.

6. دوره SEO و فنی On-Page (SEMRUSH)

 دوره سئو رایگان SEMRUSH

SEO On-Page و SEO Technical دو فرآیند SEO هستند که می توانید 100٪ آنها را کنترل کنید. برخلاف سئوی خارج از صفحه که به روش های ارتقا وب سایت مربوط می شود، سئو فنی و درون صفحه ای، چیزی است که می توانید با رعایت برخی از قوانین ساده سئو سایت، آن را بهبود ببخشید. این دوره آموزش سئو شامل 2 ماژول است که موضوعات زیر را پوشش می دهد:

-       سئو حسابرسی وب سایت شما

-       عیب یابی مشکلات HTTPS

-       شناسایی و رفع مشکلات

-       انجام تجزیه و تحلیل پرونده ورود به سیستم

-       نکاتی در مورد نحوه ایجاد محتوای مناسب SEO

-       نکاتی در مورد چگونگی بهبود SEO در صفحه خود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس