کد خبر 1200508
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
تیراندازی

رسانه‌ها از تیراندازی فردی مسلح در یکی از شهرهای ایالت مریلند در آمریکا، نزدیک یک پایگاه نظامی و جراحت چند تن در جریان این حادثه خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های آمریکا از وقوع  تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی در یکی از شهرهای ایالت مریلند خبر دادند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری «راشاتودی» پلیس مریلند  از تیراندازی فردی مسلح در شهر «فردریک» در غرب ایالت مریلند  و اعزام نیروهای امنیتی به محل حادثه خبر داد. به گفته پلیس، این تیراندازی دو مجروح برجای گذاشت. پلیس از دستگیری مظنون این حادثه خبرداد ولی به هویت آن و جزئیات بیشتری از این حادثه هیچ اشاره‌ای نکرده است.

برخی منابع خبری دیگر گزارش دادند که در پی تیراندازی نزدیک یک پایگاه نظامی در ایالت مریلند دو نفر مجروح شدند.   گفته می‌شود مظنون این حادثه عضو نیروی دریایی آمریکاست.در جریان دو حادثه تیراندازی  در شامگاه جمعه و بامداد شنبه در همین ایالت دستکم ۴ نفر کشته شدند.

با وجود تلاش «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای تصویب قوانین جدید برای محدود کردن آزادی حمل سلاح در آمریکا، در حدود دو ماه از روی کار آمدن او، چند مورد تیراندازی مرگبار در این کشور رخ داده است. بر اساس نظرسنجی جدید شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» و موسسه «ایپسوس»، ۵۷ درصد از مردم آمریکا از مدیریت اوضاع فعلی توسط دولت بایدن ناراضی هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس