کد خبر 1200944
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
قتل

فرمانده انتظامی شهرستان میامی از وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل بین سه برادر خبر داد و گفت: تنها ۲۲ دقیقه از زمان وقوع قتل گذشته بود که عامل آن دستگیر شد.

به گزارش مشرق، حسین عجم اظهار کرد: ساعت هشت و ۲۲ دقیقه شب گذشته یک فقره درگیری منجر به ضرب و جرح در روستای بکران منطقه کلاته‌های شرقی شهرستان میامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. با اعزام مأموران به محل و بررسی‌های اولیه مشخص شد که سه برادر با هم درگیر شدند که یکی از آنان با ضربات چاقو دو نفر دیگر را مجروح کرده و متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با بیان اینکه یکی از مصدومان به علت شدت خونریزی در بیمارستان فوت می‌کند، افزود: اقدامات قانونی و تخصصی پلیس برای دستگیری عاملان این جنایت از همان لحظات ابتدایی آغاز شد.با بررسی‌های اطلاعاتی و به‌کارگیری فناوری‌های نوین و جمع‌آوری اظهارات مردمی، محل اختفای متهم شناسایی و در عملیاتی برق‌آسا دستگیر شد.

وی از اعتراف صریح متهم خبر داد و با بیان اینکه اختلافات مالی و خانوادگی علت وقوع این درگیری و در پی آن برادرکشی بوده است، خاطرنشان کرد: تنها ۲۲ دقیقه از زمان وقوع قتل گذشته بود که عامل آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی از عموم شهروندان خواست تا اختلافات و دعاوی خود را از مراجع قانونی پیگیری کنند تا از بروز این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار که عواقب غیرقابل جبرانی نیز به دنبال دارد، پیشگیری شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داریوش IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۸
    20 1
    مراجع قضائی تا استیفای حق بکنه طرف هزاران بار آرزوی مرگ می کنه ذره ای بر شخصیت ارباب رجوع حرمت و احترام قائل نیستند و هزاران اهانت دیگه
  • مهدی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    در شهرستان جوین روستای زوراباد هم حدود ده سال پیش قتلی اتفاق افتاده که هنوز بلا تکلیف است واقعا اگر کسی مجرم نیست که تا به حال باید ازاد میشد اگر هم مجرم هست چرا باید ده سال طول بکشد البته هنوز هم نامعلوم است که چه شود.
  • IR ۰۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 0
    یحتمل بخاطر دعوای ملکی و ارث بوده؟ اینروزها بدلیل رونق اونچنانی و عقول فوق العاده اصحاب کلید کذائی و به تبع آن مهاجرت به دهات، قیمت املاک روستایی بشدت افزایش یافته و اختلافات پیرامون این موضوع هم شدید شده، تو چگونه کشوری را متحول نمودی سرخه ای؟؟؟
  • IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    1 0
    فکر کردم میامی آمریکا رو میگه.
  • دکتر سید IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    0 0
    در دادگاه ها اطاله دادرسی وجود دارد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس