کد خبر 1201159
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲

امروزه بسیاری از مردم به پرورش طیور خانگی علاقه‌مند هستند. این کسب و کار خانگی بسیار پرسود بوده اما برای رسیدن به سود بالا و از دست نرفتن سرمایه باید نکاتی را قبل از خرید دستگاه جوجه کشی بدانید تا هزینه‌های خرید دستگاه و نگهداری تخم‌های نطفه‌دار از بین نرود.

دستگاه جوجه کشی خانگی چیست؟

در فرایند جوجه کشی به‌طور طبیعی، تخم نطفه‌دار هر پرنده‌ای با گذراندن دوران ستری و هچری به جوجه تبدیل می‌شود. یک دستگاه جوجه کشی خانگی دیجیتال باید شرایط هر دو دوران را به‌طور دقیق ایجاد و کنترل کند تا تخم نطفه‌دار به جوجه تبدیل شود. این شرایط شامل موارد زیر هستند:

  1. دمای مناسب و یکنواخت
  2. رطوبت مناسب و یکنواخت
  3. چرخش خودکار تخم‌مرغ‌ها در فاصله زمانی مناسب
  4. تهویه مناسب و تنظیم اکسیژن درون دستگاه

دستگاهی که بتواند دقیق‌ترین عملکرد را داشته باشد، بالاترین سود و میزان جوجه‌آوری را برای شما ایجاد می‌کند.

عوامل تعیین کننده قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی

عوامل زیادی در تعیین قیمت یک دستگاه جوجه کشی کوچک خانگی تاثیر گذار هستند. در این مقاله به همهم ترین عوامل پرداخته ایم.

1. سازنده دستگاه جوجه کشی

سازندگان دستگاه‌های جوجه کشی به سه گروه کارخانه‌های صنعتی، کارگاه‌ها و سازندگان محلی تقسیم می‌شوند. در این بین تولیدکنندگان کارخانه‌های صنعتی بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت‌ها را ارائه می‌دهند. تولیدات انبوه وخرید قطعات به‌صورت عمده از اصلی‌ترین دلایل این اختلاف قیمت هستند. دقت کنید بعضی از کارخانه‌های ساخت دستگاه جوجه کشی ارزان خانگی برای داشتن قیمت‌های فوقالعاده پایین با استفاده از روش مهندسی معکوس، محصولات برندهای مطرح را تولید و دستگاه جوجه کشی تقلبی را با قیمتی خارج از محدوده حقیقی روانه بازار می‌کنند.

2. کیفیت قطعات استفاده شده در دستگاه

بعضی از تولیدکنندگان برای ارزان‌تر کردن قیمت دستگاه جوجه کشی از قطعات بی‌کیفیت استفاده می‌کنند، به‌طوری‌ که در مواردی دیده شده قیمت کل دستگاه از میانگین قطعات استفاده شده در یک محصول باکیفیت کمتر است. دستگاه جوجه کشی ارزان با قطعات بی‌کیفیت عمر مفید دستگاه را کمتر می‌کند و همچنین باعث بروز خطراتی مانند آتش‌سوزی، برق‌گرفتگی، بریدن دست یا خسارت‌های سنگین مالی مانند از دست رفتن تخم‌های نطفه‌دار به علت خراب‌شدن دستگاه حین کار کردن می‌شود.

3. کشور سازنده دستگاه جوجه کشی خانگی

خرید دستگاه‌های وارداتی خارجی به دلیل مسائل سیاسی و تحریم، گرانی، نداشتن خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود.

4. فروشنده دستگاه جوجه کشی

  • برای فروش دستگاه جوجه کشی خانگی 3 نوع فروش وجود دارد. فرقی نمی‌کند دستگاه را از سایت اصلی شرکت یا نمایندگی محلی بخرید، در هر صورت قیمت‌ها مشابه هستند، چراکه برای تحویل محصول یا خدمات باید به نمایندگان محلی مراجعه کنید.
  • روش دیگر، خرید از سایت‌های معتبر و بزرگ اینترنتی است. تنها مشکل این روش دریافت کمیسیون بالا و مبلغ کامل مالیات ارزش افزوده است. درصورتی‌ که بخواهید دستگاه جوجه کشی ارزان بخرید این روش پیشنهاد نمی‌شود.
  • روش آخر، خرید از سایت‌هایی است که فقط به دلیل دیده‌شدن در صفحات اول گوگل، افراد به آن‌ها اعتماد کرده و خرید انجام می‌دهند. رتبه گوگل دلیل بر کیفیت دستگاه جوجه کشی نیست. بسیاری از سایت‌ها با ترفندهای سئو خود را به جایگاه‌های اول گوگل می‌رسانند اما بعد از خرید یا محصول را برای مشتری ارسال نمی‌کنند یا محصولات تقلبی را با نام محصول معتبر برای خریدار می‌فرستند.

5. ضمانت و گارانتی محصول

قیمت دستگاه جوجه کشی مهم نیست، اگر ضمانت و گارانتی واقعی نداشته باشد، چراکه کیفیت خدمات پس از فروش مهم‌ترین دغدغه‌ی خریداران بعد از خرید هر محصول است. قیمت دستگاه جوجه کشی تولید شده در کارخانه‌های بزرگ به دلیل خدمات پس از فروش و گارانتی واقعی کمی بالاتر است که با حمایت‌ها و آموزش‌هایی که به خریدارن ارائه می‌دهند کاملا به‌صرفه است.

خرید دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان

اگر قصد خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت دارید حواستان باشد قیمت را فدای کیفیت نکنید. از طرفی باتوجه به نیاز خودتان خرید کنید و درگیر قابلیت‌های بیشتر دستگاه‌های گران‌تر که متناسب با کار شما نیستند نشوید. دستگاه جوجه کشی را از نمایندگی‌ها و سایت‌های فروش معتبری تهیه کنید که مشاوره‌ و راهنمایی در جوجه کشی و مدیریت دستگاه جوجه کشی از الزامات خدمات پس از فروش‌شان است.

خرید دستگاه باکیفیت، ارزان و مطمئن از کجا؟

شرکت بلدرچین دماوند برای ساده کردن مدیریت دستگاه و پرورش طیور دفترچه و فایل‌های آموزشی را همراه دستگاه برای مشتریان ارسال می‌کند و همچنین در تمام سال‌هایی که مشتریان در حال استفاده از دستگاه هستند در صورت به‌وجود آمدن هر سوالی می‌توانند مشاوره تلفنی بگیرند و با خیال آسوده به کسب و کار خود رونق دهند.

چطور یک دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان با کیفیت بخریم؟

خبر خوش برای علاقه مندان پرندگان

شرکت بلدرچین دماوند تولیدکننده دستگاه جوجه کشی و سایر لوازم پرورش طیور از سال 1394 با راه‌اندازی وبسایت و فروش آنلاین امکان خرید دستگاه جوجه کشی مدرن، لوازم ساخت و قطعات یدکی ماشین جوجه کشی را برای تمام مردم ایران فراهم کرده است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس