به گزارش مشرق، کانال تلگرامی قالیباف اظهارات رئیس مجلس را منتشر کرد.

معجزه اجتماعی فراگیر مردمی راه حل مشکلات است، معجزه اجتماعی زمانی رخ خواهد داد که مردم را به سیاه و سفید و خاکستری دسته بندی نکنیم. با مشارکت مردم، فاصله میان بایدها و واقعیت ها کاهش خواهد یافت

مهمترین وظیفه در گام دوم انقلاب، تلاش برای کاهش فاصله میان بایدها و واقعیت ها به عنوان نمونه هم اکنون معیشت مردم تحت فشار قرار گرفته و شاهد معضلات اقتصادی در کشور هستیم تاجایی که مسئله تامین و توزیع مرغ به سادگی با روح و روان مردم بازی می‌کند که این مسائل به دلیل کمبود منابع نیست بلکه ضعف مدیریت است.

در دوران دفاع مقدس، رزمندگان و بسیجیان در صبح روز عملیات، فرماندهان قرارگاه، لشگر و گردان خود را در پشت خاکریزها کنار خود می دیدند که این مهم عامل موفقیت در دوران دفاع مقدس بوده است.

روزمرگی با تار و پود انقلاب اسلامی و اقدام جهادی سازگاری ندارد، لذا همیشه باید شاهد حرکت، جوشش و پویایی در سیستم نظام باشیم و عدم تحقق این موضوع سبب ناکارآمدی نظام اداری و اجرایی کشور می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    0 2
    شما جنگ دیده ای اقای قالیباف، من دهه هفتادی نباید نصیحتت کنم. سردار محمد رو حمایت کن تا از شر نکبت اصلاحطلبی خلاص شیم. ما دیگه حوصله ی تحمل۸ سال تحقیر شدن توسط کدخداها رو نداریم.
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
    1 2
    بعد از 40 سال گفتن این حرف شرم آوره
    • Fecl3 IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      1 2
      بعد از ۴۰ سال به اصلاح طلبان رای دادن خجالت اوره تندرپ های اصلاحات را که تا به امروز تنها کاری که کردن منزوی کردن و خواباندن اقتصاد و سیاست استرا باید از میدان بیرون کرد. بنده شخصا نظرم بر روی اقای سعید محمد و یا قالیباف است.
    • Hakim IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
      2 1
      اتفاقا ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه هست. امیدوارم سخنان قالیباف شعار نباشد و گفتمان سازی شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس