کد خبر 1202588
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۷
مذاکره همزمان فدراسیون هندبال با دو مربی خارجی

فدراسیون هندبال درتلاش است تا با نهایی کردن مذاکرات با گزینه‌های مختلف تکلیف سرمربی تیم ملی را مشخص کند.

به گزارش مشرق، پس از پایان مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی و ناکامی ایران در کسب سهمیه این مسابقات، فدراسیون هندبال مذاکرات خود را برای حضور مربی خارجی آغاز کرد اما همزمانی این مذاکرات با شیوع کرونا باعث شد این روند  طول بکشد.

در این مدت مسئولین فدراسیون با چند گزینه هم مذاکراتی را انجام دادند و یکی از این گزینه‌ها به ثبت قرارداد نزدیک شد اما در آخرین لحظات محدودیت‌های کرونایی مانع از ثبت قرارداد شد.

در حال حاضر مسئولان فدراسیون مذاکرات خود را با ۲ گزینه آغاز کرده‌اند. یکی از این مربیان که البته کارنامه خوبی هم دارد، از سوی یک باشگاه نیز دعوت به همکاری شده و قرار است پس از بررسی هر دو پیشنهاد، تصمیم خود را اوایل اردیبهشت ماه اعلام کند. مسئولین فدراسیون هندبال از چند روز گذشته با یک سرمربی دیگر نیز وارد مذاکره شده‌اند تا در صورت جواب منفی از سوی گزینه دیگر، فرصت را از دست نداده باشند.

سه‌شنبه گذشته با اعلام کنفدراسیون هندبال آسیا، فدراسیون هندبال ایران به صورت رسمی میزبان بیستمین دوره مسابقات هندبال قاره آسیا شد. چهار تیم برتر این رقابت‌ها به مسابقات جهانی ۲۰۲۳ سوئد و لهستان اعزام می‌شوند.براساس برنامه اعلام شده این رقابت‌ها در ژانویه ۲۰۲۲ (دیماه ۱۴۰۰) برگزار خواهد شد و مسئولین هندبال در تلاشند تا هر چه زودتر بهترین گزینه را برای هدایت تیم ملی انتخاب و اردوهای این تیم را آغاز کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس