کد خبر 1202894
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
بورس نمایه

امروز معامله‌گرها ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه مواد و محصولات دارویی تعلق داشت ۶.۷درصد از کل سهام خدمات فنی فولاد یزد معامله شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روز جاری در مجموع حدود دو هزار و ۳۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «برکت»، «شپنا»، «خودرو»، «شتران» و «فولاد» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

در سومین روز هفته معادل ۳۰۰میلیارد تومان سهام گروه دارویی برکت دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۶۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ایران‌ خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.

بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «مواد و محصولات دارویی» تعلق داشت به طوری که ۳۲۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فرآورده‌های نفتی» با معاملات ۳۰۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.

امروز ۶.۷درصد از کل سهام خدمات فنی فولاد یزد (خفولا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۷درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۲نماد نخست اختصاص داشت.

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

بیشترین ارزش معاملات سهام در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس