کد خبر 1202927
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۹
هفته درخشان لژیونرهای ایرانی؛ پنج به علاوه یک

در این هفته لژیونرهای کشورمان در باشگاه‌های خود خوش درخشیدند و پنج مهاجم در کنار یک هافبک گلزنی کردند.

به گزارش مشرق، این هفته از رقابت‌های فوتبال اروپایی و غیر اروپایی در کشورهای مختلف با انجام بازی‌های حساسی به اتمام رسید و شاهد رقم خودن نتایج جالب توجهی بودیم. در این میان  لژیونرهای ایرانی نیز  توانستند عملکرد درخشانی داشته باشند.

مهدی طارمی: ستاره ایرانی تیم پورتو موفق شد سرانجام بعد از حدود ۲ ماه گلزنی کند و خودش را در جدول گلزنان لیگ پرتغال ۱۰ گله کند. مهدی برای رسیدن به صدر جدول گلرنان کار بسیار سختی را پیش روی خود دارد اما این گل باعث شد تا طلسم عجیب خود را بشکند.

سردار آزمون: سردار برای تکرار عنوان آقای گلی‌ بی‌تابی می‌کند. او در دیدار زنیت مقابل میزبانش سوچی توانست زننده هر ۲ گل تیمش باشد و از یک شکست، بردی شیرین بسازد. سردار در حال حاضر با ۱۵ گل به تنهایی و با ۲ گل فاصله نسبت به آرتم ژیوبا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه قرار دارد.

کریم انصاری‌فرد: در روزی که آاِک آتن موفق شد میزبان خود آریس را با نتیجه سه بر یک شکست دهد، کریم انصاری‌فرد زننده یکی از سه گل تیمش از روی نقطه پنالتی بود. کریم با این گل تعداد گل‌های خود را به عدد ۱۱ رساند تا با فاصله‌ای ۹ گله نسبت به یوسف بالعربی در رده دوم گلزنان سوپرلیگ یونان قرار بگیرد. کریم هفته قبل هم به المپیاکوس گل زده بود.

هفته درخشان لژیونرهای ایرانی؛ ۵+۱

علی علیپور: سرانجام طلسم عجیب علی علیپور شکست و مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد تک گل سه امتیازی تیمش را وارد دروازه فارنسه کند و ماریتیمو را به رده شانزدهم جدول ۱۸ تیمی لیگ پرتغال برساند. این گل ۶ امتیازی هم باعث بهبود وضعیت ماریتیمو شد و هم علیپور را سرانجام در لیگ این کشور به گل رساند.

مهرداد محمدی: در هفته آخر لیگ ستارگان قطر مهرداد محمدی بهترین بازیکن شد. او به تنهایی هر سه گل العربی را در جدال با السیلیه زد تا این تیم سرخپوش لیگ را در رده هفتم به اتمام برساند. محمدی بهترین بازیکن تیمش در طول این فصل بود و بارها با گل‌هایش العربی را نجات داد ولی اوج شاهکار او در هفته پایانی بود.

رامین رضاییان: یک سوی ماجرا مهرداد محمدی بود و در سمت دیگر رامین رضاییان حضور داشت. بازیکن تیم السیلیه در نیم‌فصل دوم موفق شد تک گل تیمش را با یک ضربه سر چکشی به ثمر برساند. رامین هفته قبل هم یک ضربه ایستگاهی عالی را زده بود. با این وجود کار السیلیه در این فصل در حالی به اتمام رسید که رتبه نهم از آن این تیم شد.

در این هفته علی قربانی بازیکن ایرانی‌الاصل تیم سومقاییت هم توانست یک گل به ثمر برساند.

هفته درخشان لژیونرهای ایرانی؛ ۵+۱

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
    2 6
    گل 6 امتیازی علیلپور. مافیای رسانه ای لنگ اینجوری جعل انجام میده. تک گل 6 امتیازی!
    • منیب IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      0 0
      تو چقدر خری..اصلا تا حالا فوتبال دیدی؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس