کد خبر 1203734
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
یحیی به دنبال شکستن طلسم ۲ ساله پرسپولیس در آسیا

پرسپولیس در ۲ فصل اخیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا موفق نشده در بازی اول به برتری دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در اولین بازی گروهی از ساعت ۱۹ امروز(چهارشنبه) به مصاف الوحده امارات می‌رود.

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای صعود می‌بایست از همین ابتدا کار خود را با قدرت آغاز کنند. اتفاقی که در ۲ فصل گذشته رخ نداده و همین مساله سرنوشت سرخپوشان را با اما و اگر روبرو کرده است.

بیشتر بخوانید:

مرحله گروهی آسان در انتظار پرسپولیس

پرسپولیس در فصل قبل و با هدایت گابریل کالدرون در نخستین مسابقه با ۲ گل به الدحیل قطر باخت. ماریو مانژوکیچ و ادمیلسون جونیور، گلزنان نماینده قطر در این مسابقه بودند.

یحیی به دنبال شکستن طلسم ۲ ساله پرسپولیس

در سال ۲۰۱۹ پرسپولیس با سرمربیگری برانکو ایوانکوویچ در ورزشگاه آزادی نخستین بازی خود را مقابل پاختاکور ازبکستان به انجام رساند که نتیجه آن تساوی یک بر یک بود. ماریو بودیمیر برای نماینده ایران گلزنی کرد و مارات بیکمائف تنها گلزن تیم میهمان بود.

یحیی به دنبال شکستن طلسم ۲ ساله پرسپولیس

اما آخرین برد پرسپولیس در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان آسیا به سال ۲۰۱۸ برمی‌گردد. جایی که تیم تحت هدایت برانکو موفق شد با سه گل از سد میهمان خود نسف قارشی بگذرد. گادوین منشا و علی علیپور(۲) برای پرسپولیس در این مسابقه گلزنی کردند.

حالا باید دید یحیی گل‌محمدی می‌تواند بعد از ۲ سال، پرسپولیس را در بازی اول لیگ قهرمانان آسیا به برتری برساند یا قرار است این طلسم سه ساله شود.

یحیی به دنبال شکستن طلسم ۲ ساله پرسپولیس

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس