کد خبر 1205207
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۱
بورس نمایه

در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۰٫۷۳ درصدی مواجه شد و ارزش معاملات بورس نیز به کمتر از ۱٫۵ هزار میلیارد تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با افتی ۰٫۷۳ درصدی و قرار گرفتن در سطح یک میلیون و ۲۲۴ هزار واحدی به کار خود پایان داد و شاخص کل هم‌وزن نیز بیش از ۰٫۲ درصد ریزش کرد.

بیشتر بخوانید:

پایان کار قرمز بورس؛ ریزش شاخص تمامی ندارد

افت ۹ هزار واحدی شاخص کل در حالی رخ داده که شب گذشته خبرهای امیدوارکننده‌ای در خصوص تصمیمات جدید شورای عالی بورس منتشر شده بود. تصمیماتی همچون تغییر در دامنه نوسان، و شرایط گره معاملاتی.

با این حال امروز نیز شاخص‌سازان در صف اول عرضه بودند و سه نماد فولاد، فملی و شستا بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند. امروز همچنین گروه بانکی لیدر بازار بود و دو گروه فلزات اساسی و شیمایی نیز بیش از سایر گروه‌ها معامله شدند.

در روزی که اکثر نمادهای بازار با صف فروش کار خود را آغاز کرده و به پایان رساندند، صندوق‌های قابل معامله به دلیل محدوده نوسان بیشتر بیش از سایر نمادهای بورسی معامله شدند و سه صندوق کیان، پالایش و دارا یکم بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

امروز همچنین ارزش معاملات خرد روزانه با ثبت عدد یک هزار و ۱۵۱ میلیارد تومانی به کمترین سطح خود در یکسال گذشته رسید.

منبع: تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس