کد خبر 1205706
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های آلومینیوم ایران، سیمان داراب و نفت سپاهان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، آهن و فولاد ارفع و نفت ایرانول در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷هزار و ۹۵۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۱۶هزار و ۸۳۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۱۵۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۳۰میلیارد تومان در بیش از ۲۶۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۱/۳۰ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های آلومینیوم ایران، سیمان داراب و نفت سپاهان بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری ملی ایران، گروه دارویی برکت و پالایش نفت تهران بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۲۲۲میلیون ورقه به‌ارزش ۴۱هزار و ۹میلیارد تومان در ۶۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۰واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۸۰واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های فولاد هرمزگان جنوب، آهن و فولاد ارفع و نفت ایرانول بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پتروشیمی تندگویان، ذوب آهن اصفهان و تولیدات پتروشیمی قائد بصیر بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 0
    قرار نبود حقوقی با 100یا200 کد بورس کل سرمایه افراد را در اوج قیمت با رانت اطلاعاتی از دولت خالی و ان را شمش طلا و رمز ارز کنه و ببرد خارج مجتمعسازی کند بلکه باید در داخل صنعت را بازسازی و افزایش تولید میداد و کسی ظاهرا نفهمیده قضیه بورس چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس