کد خبر 1206165
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
آتش سوزی کلیسای قدیمی مینیاپولیس در جریان اعتراضات ضد نژادپرستی

با تشدید اعتراضات ضد نژادپرستی در آستانه صدور حکم قاتل جورج فلوید، یک کلیسای قدیمی در شمال شرق مینیاپولیس دچار آتش سوزی شد و بخشی از آن فروریخت.

به گزارش مشرق، در حالی که قرار است حکم درک چاوین مامور پلیسی که جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی را به قتل رسانده، به زودی صادر شود، اعتراضات گسترده‌ای در مینیاپولیس شکل گرفته و یک کلیسای قدیمی با قدمت بیش از یک قرن در شمال شرق این شهر دچار آتش سوزی شده است.

ببینید:

فیلم/ کلیسای قدیمی مینیاپولیس سوخت!

بر اساس این گزارش، بخشی از این کلیسای قدیمی در پی آتش سوزی تخریب شده است. اداره آتش نشانی مینیاپولیس اعلام کرده است که ماموران آتش نشانی عصر دوشنبه تماسی را در خصوص آتش سوزی در این کلیسا دریافت کردند.

بخش عمده طبقه دوم این کلیسا بر اثر این آتش سوزی تخریب شده و سقوط کرده است.

شبکه راشا تودی نیز اعلام کرد: تصاویری که در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، نشانگر شعله های گسترده آتش و ستون غلیظی از دود است، این تصاویر ماموران آتش نشانی را نشان می دهد که قصد مهار و خاموش کردن آتش را دارند.

هنوز علت اصلی این آتش سوزی مشخص نشده است. عصر دوشنبه معترضان ضد نژادپرستی تظاهراتی را در اطراف ساختمان دادگاه برپا کردند. معترضان شعارهایی را در مخالفت با نژادپرستی و رفتارهای تبعیض آمیز پلیس سردادند و خواستار محکوم شدن درک چاوین شدند.

هیئت منصفه دادگاه پس از سه هفته شنیدن صحبت ها و اظهارات شاهدان پرونده، به زودی حکم خود را صادر خواهد کرد.

این مامور پلیس که به قتل درجه دو متهم شده، در صورت محکومیت نهایی حداکثر به ۴۰ سال حبس محکوم خواهد شد.

دانلود

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 1
    ممنون بعدی لطفا
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    0 1
    ممنون بعدی لطفا
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    3 0
    صهیونیست جهانی ، در راستای اهداف خودش در جنگ فرهنگی ، داره برنامه هاش رو پیش می بره . و داره « کلیساهای نماد دین مسیحیت » ، در اروپا آمریکا رو یکی یکی از بین می بره ( زیر پوشش درگیری های ضد نژاد پرستی ) . نقشه ی حذف کامل دین مسیحیت در « اروپا و آمریکای زیر سلطه ی اقتصادی سیاسی آمده » رو ، پیش می بره .
  • SE ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    3 0
    دینی که بردگی سیاه برای سفید را خواست خدا و نتیجه داستان نفرین حام توسط پدرش نوح پیامبر علیه السلام در کتاب مقدس تحریف شده می داند قطعا نمی تواند از خشم معترضان به نژاد پرستی در امان بماند. در حالی که اسلام همه نژادها و رنگها را برابر می داند.
  • DE ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۱
    2 4
    کشوری که دویست سال عمر دارد باید هم کلیسای صد ساله جزو آثار باستانی اش شود. خدا می‌داند چقدر سیاهپوست برده در همین کلیسا شکنجه و کشته شدند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس