کد خبر 1206547
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
برچسب گذاری نرخ جدید کرایه تاکسی از امروز آغاز شد

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز فرآیند نصب برچسب‌های افزایش نرخ و کرایه‌های جدید سال ۱۴۰۰ داخل تاکسی‌ها از امروز خبر داد و گفت: کرایه ها نیز براساس مصوبات ۳۵ افزایش می یابد.

به گزارش مشرق، محمد روشنی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با اعلام این مطلب در تشریح افزایش نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی گفت: براساس پیشنهاد شورای شهر تهران و تایید کمیته انطباق در فرمانداری تهران نرخ حمل و نقل عمومی باتوجه به تورم و مشکلاتی که متوجه قشر رانندگان عزیز بوده پس از کارشناسی‌های متعدد با ۳۵ درصد افزایش نرخ در تاکسی‌ها موافقت شده است.

بیشتر بخوانید:

کرایه ناوگان حمل‌ونقل عمومی پایتخت از امروز افزایش یافت

روشنی افزود: البته هیچ راننده‌ای اجازه ندارد تا بیش از سقف مصوب کرایه دریافت نماید و همانند سال گذشته نرخ‌ها طبق شرایط کرونایی و برای سه مسافر و چهار مسافر تعیین شده است که از امروز رانندگان عزیز می‌توانند براساس مصوبه و جدول اعلام شده اقدام داشته باشند.

وی گفت: نصب برچسب تابلوهای منصوبه پایانه‌ها از امروز در تمام پایانه‌ها اجرایی می‌شود و یک برچسب مندرج به قیمت مصوب داخل تاکسی‌ها بر روی شیشه جلو نصب می‌شود تا همه مسافران نرخ دقیق کرایه را مشاهده کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهر تهران همچنین درباره بارکدهای نمایش داده شده بروروی برچسب‌ها اضافه کرد: بارکدها حاوی اطلاعات مربوط به مالکیت خودرو و راننده تاکسی می‌باشد که مشخصاتی منجمله صلاحیت و انطباق مشخصات فردی راننده با خودرو وتایید مدارک کامل احرازشده تاکسیران برای فعالیت در خطوط یا محل تعیین شده فعالیت ایشان را درصورت اسکن نمایش می‌دهد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    چرا وازلین را رایگان نمی دن؟ مسیولین لطفا تصمیمات عاجل اتخاذ نمایند اگر وقت نمودند؟!
  • احمدی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
    0 0
    دولت ظالم واز خدا بی خبر حقوق کارمندان دولت را 25 درصداضافه میکند اما کرایه ها را 35 درصد بالا میبرد/ خداوند ربشه این ظلم را بکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس