کد خبر 1206744
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

جزیره کیش سالهاست که بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته است. ساخت و ساز ها در آن رونق گرفته است و تجارت در آن، بسیار جذاب شده است. با تبدیل شدن کیش به منطقه آزاد تجاری از سه دهه پیش و رونق گردشگری، هتل های بسیار متنوعی در جزیره ساخته شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای بسیاری از مسافران، انتخاب هتل در بین هتل های کیش بسیار سخت است. اگر به دنبال شناخت هتل های جزیره و آشنایی با ویژگی خاص هر هتل هستید، با ما همراه باشید.

هتل های کیش هر کدام چه ویژگی دارند؟

هتل پانوراما (هتل تازه ساز کیش)

عمر قدیمی ترین هتل ها در کیش به دهه 50 تا 70 شمسی می رسد. اما هتل پانوراما جزو جدیدترین هتل های کیش محسوب می شود که در سال 98 شروع به کار کرده است. این هتل در مدت زمان دو سال فعالیت خود توانسته است نام و نشان و محبوبیتی خاص در بین مسافران برای خود دست و پا کند. ساختمان هتل پانوراما معماری جدید و جالبی دارد، به شکلی که شبیه به یک کشتی نصف شده است.

این هتل به اسکله تفریحی کیش بسیار نزدیک است. موقعیت مکانی خوب و خدمات دهی مطلوب به مسافران باعث موفقیت این هتل در مدت زمان نسبتا کوتاه دو ساله شده است. یکی از خدمات این هتل، حمام مغربی است که بسیار مورد توجه بانوان قرار گرفته است.

هتل کوروش کیش (هتل سبز ایران)

اگر از طرفداران محیط زیست هستید، هتل کوروش بهترین گزینه برای شماست. این هتل جزو معدود هتل های سبز ایران شناخته می شود. هتل سبز به هتل هایی اطلاق می شود که تمام تلاش خود را برای کمتر آسیب رساندن به محیط زیست انجام می دهند. این هتل به پنل های خورشیدی مجهز است و برق مورد نیاز خود را از این طریق تامین می کند.

این هتل بسیار نزدیک به فرودگاه است و این موضوع نیز از مزیت های هتل کوروش محسوب می شود. به همین جهت است که ترانسفر فرودگاهی یکی از خدمات مهم این هتل محسوب می شود. مسافران با خودرو های لوکس وارد هتل می شوند تا اقامتی دل نشین را در هتل شروع کنند.

هتل های کیش هر کدام چه ویژگی دارند؟

هتل مارینا پارک کیش (معماری خاص و تفریحات دریایی)

 هتل مارینا پارک کیش تنها هتل در کیش می باشد که دارای تفریحات خاص دریایی و اسکله مارینا می باشد. این هتل دارای فضای سبزی بزرگ در داخل محوطه هتل و سنیز ساحل اختصاصی است. هتل مارینا پارک کیش  با مجموعه ای از تفریحات مانند کلوب ورزش های آبی، زمین تنیس، غواصی، و ... توانسته است نظر مثبت مسافران را به خود جلب کند.

هتل مارینا پارک کیش برای مهمانان کودک و نوجوان خود نیز امکاناتی را فراهم کرده است. سرسره های آبی استاندارد مناسب برای سنین مختلف در ساحل این هتل تدارک دیده شده است. بنابراین در سفر به کیش و اقامت در هتل ماریناپارک یش بهتر است هیچ نگرانی بابت سرگرم شدن کودکان خود نداشته باشید. 

هتل فلامینگو کیش (طبیعت زیبا و ترانسفر فرودگاهی رایگان)

معمولا در بین هتل ها، فقط هتل های 5 ستاره هستند که ترانسفر فرودگاهی را ایگان ارایه می کنند اما هتل فلامنیگو به عنوان یک هتل 4 ستاره، برای مهمانان خود ترانسفر فرودگاهی رایگان را در نظر گرفته است. این ویژگی در کنار خدمات دهی مطلوب به مسافران، هتل فلامینگو را به عنوان یکی از محبوب ترین هتل های 4 ستاره کیش تبدیل کرده است. نکته دیگر در مورد هتل فلامینگو، رتوران آن است که در جزیره کیش بسیار شناخته شده محسوب می شود. هتل فلامینگو دارای دو فاز می باشد که اتاق های  یک فاز آن در ساختمانی بلند قرار وارد و اتاق های فاز دیگر اتاق و سوییت هایی با چشم اندازی زیبا و ویلایی در محوطه هتل می باشد.

هتل های کیش هر کدام چه ویژگی دارند؟

هتل ترنج کیش (هتلی بر روی آب)

از هتل های جالب و منحصر به فرد کیش می توان به هتل ترنج کیش اشاره کرد که جدا از ساخت و طرح آن، امکانات بسیار خوبی را نیز به مسافران ارایه می دهد. این مجموعه در شمال غربی جزیره کیش در منطقه بکر قرار گرفته است. تمام سوییت های این هتل، همگی بر روی دریا ساخته شده است و دارای کف شیشه ای است. مهمانان این اتاق ها می توانند از داخل اتاق کف دریا را ببینند. هر کدام از سوئیت ها دارای ‏بالکن اختصاصی نیزهست که با اسکله چوبی به هم متصل شده اند.

مقالات مرتبط: تور کیش هتل ترنج


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس