کد خبر 1207138
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
جبهه داخلی اسرائیل

کارشناس فلسطینی مسائل نظامی در واکنش به شلیک موشک به تأسیسات اتمی «دیمونا» تأکید کرد که این حمله نشان داد که جبهه داخلی این رژیم، سست است.

به گزارش مشرق، منابع محلی در فلسطین اشغالی بامداد امروز، از به‌صدا درآمدن آژیرهای هشدار حمله موشکی در اطراف تأسیستات اتمی دیمونا خبر دادند.

پس از شنیده شدن صدای آژیرهای خطر، منابع عبری‌ گزارش‌هایی درباره شلیک یک موشک از خاک سوریه به سمت جنوب فلسطین اشغالی منتشر کردند.

«رامی ابو زبیده» کارشناس فلسطینی مسائل نظامی درباره این حمله، به شبکه خبری «العهد» گفت که این حمله موشکی نشان داد که «جبهه داخلی اسرائیل، سست است».

ابوزبیده تأکید کرد، بزرگترین چالشی که رژیم صهیونیستی با آن مواجه است، انتقال درگیری به داخل اراضی اشغالی فلسطین است.

وی خاطر نشان کرد، این مسئله بر خلاف آن چیزی است که رژیم صهیونیستی برای آن برنامه‌ریزی می‌کند.

این کارشناس فلسطینی این سؤال را مطرح کرد که اگر موشک‌های دوربُرد با دقت بالای متعلق به جریان مقاومت در منطقه به سمت این رژیم شلیک شود، وضعیت داخلی آن چگونه خواهد بود؟.

ابوزبیده خاطر نشان کرد، فقط یک موشک موفق شد وضعیت داخلی رژیم صهیونیستی را به هم بریزد.

ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز ضمن تأیید گزارش‌های منتشر شده، در بیانیه‌ای اعلام کرد: «به دنبال گزارش فعال‌شدن هشدار، یک فروند موشک هوا به زمین از خاک سوریه به داخل اسرائیل شلیک شد که در منطقه نقب سقوط کرد. در پاسخ به آن، چند دقیقه پیش، ارتش اسرائیل سکوی پرتاب موشک زمین به هوا را در منطقه سوریه مورد حمله قرار داد».

منابع خبری خبر دادند که موشک مذکور در نزدیکی تأسیسات اتمی «دیمونا» فرود آمده و پدافند هوایی رژیم صهیونیستی در رهگیری آن موفق عمل نکرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس