کد خبر 1207348
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹
فیلم/گل سوم الدحیل به استقلال توسط عبدالسلام دقیقه 43

روزنامه الرایة قطر نوشت که الدحیل در سرنوشت سازترین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف استقلال خواهد رفت.

به گزارش مشرق، استقلال پس از شکست دو شب پیش مقابل الدحیل در دور سوم از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، بامداد یکشنبه و از ساعت ۰۰:۴۵ در بازی چهارم خود به مصاف الدحیل می رود و روزنامه قطری این دیدار را برای نماینده این کشور سرنوشت ساز خوانده است.

بیشتر بخوانید:

استقلال الدحیل را نبرد به پرسپولیس می خورد

الرایة قطر در این خصوص نوشته است: این تقابلی است که تقریباً سرنوشت ساز تلقی می شود، زیرا پیروزی در آن باعث می شود الدحیل تقریبا با درصد بالایی راهی مرحله یک هشتم نهایی شود در حالی که شکست در این بازی یا کسب تساوی همه احتمالات را در خصوص سرنوشت این گروه به حالت قبل بر می گرداند. بنابراین دستورالعمل های کادر فنی به رهبری صبری لموشی فرانسوی به بازیکنان ارائه شد.

بعد از شادی پیروزی اخیر مقابل استقلال، کادرفنی تلاش کردند تا با کار بر روی بازیکنان، آنها را برای تقابل با تیم ایرانی متمرکز کنند تا آنها با تلاش و به دست آوردن روحیه کسب نتیجه همچون مسابقه اول، پیروزی را تکرار کنند و با حفظ صدر جدول، گامی بزرگ برای صعود به دور بعد بردارند.

این تیم عصر امروز با یک تمرین مهم مرحله آماده سازی خود برای دیدار با استقلال را به پایان می رساند. این تمرین برای شناسایی ترکیب مدنظر مربی مهم خواهد بود تا آنها در کمتر از ۳ روز به دنبال راهی برای جستجوی رسیدن به یک پیروزی جدید با همان تیم باشند.

انتظار می رود لموشی تیمش را با همان ترکیب بازی قبلی با استقلال به میدان بفرستند و تنها یک تغییر در خط دفاعی تیم به وجود بیاورد چرا که یکی از بازیکنان مدافع الدحیل در مسابقه قبلی در حد و اندازه های خودش نبود و عملکرد خوبی ارائه نداد.

الدحیل برای بازی با استقلال هیچ بازیکن غایبی ندارد و تمامی عناصر موجود در اختیار سرمربی قرار دارند و او می تواند بازیکنان را با توجه به اهداف و تاکتیک های مدنظرش راهی زمین مسابقه کند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس