کد خبر 1209535
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
نامه‌نگاری پرسپولیس با وزات بهداشت برای قزنطینه نشدن اعضای تیم

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به وزارت بهداشت و ارائه توضیح درباره وضعیت قرنطینه بازیکنان این تیم در هند، خواست پرسپولیسی‌ها پس از بازگشت قرنطینه نشوند.

به گزارش مشرق، درحالی که کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای شرکت در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در هند به سر می‌برد، وزارت بهداشت خواسته اعضای این تیم پس از بازگشت به تهران به قرنطینه بروند و در صورت منفی بودن تست‌ کرونا از قرنطینه خارج بشوند.

از این رو باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به وزارت بهداشت توضیحاتی درباره نحوه سفر تیم به هند و قرنطینه اعضای تیم ارائه کرد. در این نامه اشاره شده که پرسپولیس با پرواز چارتر عازم هند شده و در بازگشت هم از پرواز چارتر استفاده خواهد کرد و از طرف دیگر، این تیم تحت حباب قرطینه AFC قرار دارد و هر سه روز یک بار تست PCR داده است و به همین خاطر از وزارت بهداشت درخواست شده تا  از قرنطینه این تیم هنگام بازگشت، صرف نظر شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    بله یک زیاده خواهی دیگر از سوی شوتبالیست ها. چرا نباید قرنطینه بشید؟ خونتون رنگین تره؟ حالم از قرمز و ابی بهم می خوره. دنبال ویژه خواهری هستند همیشه.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    0 0
    اینها همش توطئه کثیف کیسه هست تا با جنگ روانی، پرسپولیس رو ببرن به قرنطینه و در شرایط دوری از مسابقات، بازی برگشت دربی برگزار بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس