کد خبر 1209837
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از رئیس فدراسیون فوتبال: کاش حداقل یک دسته گل برای جاسمیان می‌فرستادی

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: رئیس فدراسیون فوتبال باید در مراسم خاکسپاری جاسمیان حاضر می‌شد.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در مورد غیبت رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم خاکسپاری حمید جاسمیان پیشکسوت فوتبال اظهار داشت: قهرمانان ملی در قلب مردم ایران هستند و آنها برای تیم ملی کشورمان و اهتزاز پرچم مقدس و پرافتخار ایران اسلامی تلاش کرده‌اند. من خودم بازیکن تیم ملی بوده‌ام. ملی پوشان عاشق نظام، مردم و کشورشان هستند. ما 6ماه 6ماه بدون دیدن اعضای خانواده‌مان در اردوهای تیم ملی حضور داشتیم و تمرین می‌کردیم تا بتوانیم برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم.

وی افزود: قهرمانان و بازیکنان ملی کشورمان نان به نرخ روز خور نیستند و از جان خود مایه گذاشته‌اند و شبانه‌ روز عرق ریختند تا برای کشورمان افتخار آفرینی کنند. همه آنها برای شهدا، جانبازان و تمامی مردم کشورمان ارزش ویژه قائل هستند و هیچ وقت هم نقاب به چهره‌شان نمی‌زنند.  شاید زمانی که جاسمیان برای فوتبال کشور زحمت می‌کشید رئیس کنونی فدراسیون فوتبال در کلاس‌ پنجم و ششم دبستان تحصیل می‌کرده اما اکنون همه به او می‌گویند دکتر! خب آقای دکتر خادم باید در مراسم خاکسپاری حمید جاسمیان شخصا شرکت می‌کردی. 

بیشتر بخوانید:

شیخ سلمان درگذشت جاسمیان را تسلیت گفت

عربشاهی با اشاره به شهرت و محبوبیت ملی پوشان کشورمان عنوان کرد: تا دیروز که خادم رئیس فدراسیون فوتبال نشده بود کمتر کسی او را می شناخت اما جاسمیان و جاسمیان‌ها را همه مردم ایران می‌شناسند و برایشان احترام و ارزش قائل هستند زیرا ‌آنها با دل و جان برای سرافرازی کشورمان تلاش کرده‌اند. 

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه به نظر او چرا رئیس فدراسیون در این مراسم حاضر نشد گفت: این را باید از خود او بپرسید اما اگر بخاطر شرایط کرونا رئیس محترم فدراسیون در مراسم جاسمیان شرکت نکرده حداقل می توانست نماینده‌ای به این مراسم بفرستد یا حداقل اینکه سبد گلی برای مراسم می فرستاد. اکنون که من این حرف‌ها را می‌زنم و بعدش عزیزی خادم بخواهد مراسم بگیرد و ... فایده‌ای ندارد. قشنگی کار به این بود که خودش در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت و ملی پوش اسبق شرکت می‌کرد. 

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های علی پروین گفت: علی پروین در مراسم جاسمیان گفت قبل از کرونا مردم برای بدرقه بازیکنان و ملی پوشان می‌آمدند و 2-3 هزار نفری زیر تابوت را می‌گرفتند در ورزشگاه شهر دوری می‌زدند اما اکنون که کرونا آمده این رسم هم از بین رفته است. کاش نقاب‌ به چهره نداشته باشیم و همه مثل ورزشکاران ملی کشور بدون نقاب باشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس