کد خبر 1210444
تاریخ انتشار: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
بودجه

خبرگزاری ایرنا درباره انتشار جدول اشتباه بودجه اعلام کرد که به دلیل بی دقتی خبرنگار در استفاده از عناوین جدول و نیز طی نشدن مراحل کامل ویراستاری مطلب این اشتباه رخ داده است.

به گزاش مشرق، خبرگزاری ایرنا درباره انتشار جدول اشتباه بودجه اعلام کرد که به دلیل بی دقتی خبرنگار در استفاده از عناوین جدول و نیز طی نشدن مراحل کامل ویراستاری مطلب، درحالی که مطابق آیین نامه داخلی خبرگزاری جمهوی اسلامی، گزارشی در این سطح از اهمیت، باید حتما به تایید مسئولان ارشد خبری سازمان و همچنین، دستگاه تخصصی ذیربط (سازمان برنامه وبودجه کشور یا معاونت امور مجلس ریاست جمهوری) می رسید ولی این فرایند طی نشده است، ضمن پوزش از مخاطبان ایرنا، مطلب یاد شده از کلیه خروجی های خبرگزاری حذف می شود.

در واقع، آنچه با عنوان "دروغ و جعل" ایرنا از سوی خبرگزاری خانه ملت مطرح شده، مربوط به بی‌دقتی خبرنگار و جابه‌جا عنوان شدن سرستون‌های جدول مربوط به جزییات این تغییرات در لایحه بودجه ۱۴۰۰ است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • مجید IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    وقتی مجرمان و خلافکاران مطمئن هستند هیچکسی آنها را مواخذه نمی کنند ، لجن پراکنی میکنند جو جامعه رو ملتهب میکنند و بعد با یک عذرخواهی سروته همه چی رو به هم میارند
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    وقتی خبزنگار و سر دبیر مدیر مسئول زندانی کردن بقیه دیگه ماستشون کیسه میکنن و الکی چرت و پرت نمیگن و بخوان با ی عذر خواهی ساده سر و ته قضیه رو هم بیارن
  • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۹
    0 0
    خبرنگار بدون اجازه سردبیر و مدیر مسئول اجازه نشر اخبار ندارد!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس