کد خبر 1211155
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
بورس نمایه

افراد حقیقی در بورس امروز ۵۶۰میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند که بیشترین خروج پول حقیقی از بورس یا فرابورس مربوط به گروه فلزات اساسی و همچنین سهام وسپهر بود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، حقوقی‌ها امروز حدود ۵۶۰میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند. ارزش کل معاملات خرد دو هزار و ۱۴۰میلیارد تومان بود، اشخاص حقوقی ۳۶درصد یعنی ۷۸۰میلیارد تومان سهام خریدند و مازاد خریدشان ۲۶درصد از کل معاملات شد.

بیشترین تزریق پول حقوقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «سرمایه‌گذاری‌ها» و «محصولات شیمیایی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «واسطه‌گری‌های مالس و پولی» و «قند و شکر» به نفع حقیقی‌ها تمام شد.

بیشتر بخوانید:

ورق بورس برگشت؛ سقوط شاخص به کانال ۱میلیون و ۱۰۰هزار

سه نماد «وسپهر»، «فولاد» و «شستا» لقب بیشترین افزایش سهام حقوقی را به خود اختصاص دادند، توجه حقیقی‌ها نیز بیشتر به «خبهمن»، «وپاسار» و «ورازی» معطوف بود.

مالکیت حقوقی در ترکیب سهامداری سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات حدود ۸۰میلیارد تومان افزایش یافت و از سوی دیگر سهامداران حقیقی گروه بهمن با برتری حدود ۲۰میلیارد تومانی ابتکار عمل را در دست گرفتند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۱۳نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۹۷نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۶۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۵۹۰میلیارد تومان بود.

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس