فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ سردار یزدی نمایه

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، گفت: اندیشه جوان و پویای انقلابی عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب اسلامی است.

به گزارش مشرق، نشست جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوب غرب تهران همزمان با ایام ولادت امام حسن مجتبی (ع) و افتتاح سیصدمین پروژه بازسازی عمرانی این قرارگاه، با جمعی از مسئولان سپاه برگزار شد.

* تاکید بر لزوم توجه به طبقه پایین جامعه

محمد اسماعیل کوثری در این دیدار با اشاره بر لزوم توجه به معنویات و نیت خالص در کار جهادی و انقلابی، افزود: نباید با هم تعارف داشته باشیم و باید بدانیم که همه نوکران مردمیم.

بیشتر بخوانید:

محمداسماعیل کوثری: ما نفع مذاکره را برای مردم می‌خواهیم آنها برای انتخابات

وی با تاکید بر لزوم توجه به طبقه پایین جامعه، معامله صادقانه و خالصانه با خدا در انجام کارهای جهادی را راه گشا و برکت آفرین دانست.

* اندیشه جوان و پویای انقلابی عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب است

سردار محمدرضا یزدی مشاور فرمانده کل سپاه نیز در این نشست ضمن حمایت از روحیه انتقادی، تاکید کرد: نباید انتقادها ما را از خلاقیت ورزی در امور غافل کند.

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمن برای ناامید کردن مردم، اندیشه جوان و پویای انقلابی را عامل امیدوار شدن مردم به انقلاب اسلامی دانست.

سردار یزدی در ادامه با اشاره به فرمایش اخیر مقام معظم رهبری پیرامون مواسات، اقدامات مردم و جهادگران در زمینه مواسات را موفقیت آمیز دانست و گفت: آغاز مواصات به معنای توصیه به حق و توصیه به صبر یکی از ماموریت های پیش روی جهادگران معرفی است و باید در مسیر جهادی از حداکثر جذب برای این مهم استفاده بشود.

* گزارش عملکرد قرارگاه محرومیت زدایی جنوب‌غرب تهران

جواد قربانی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی جنوب‌غرب تهران نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد این قرارگاه ارائه کرد که ساخت ۱۰۰۰ متر بنای قرارگاه محرومیت زدایی جنوبغرب تهران به همت خیرین و جهادگران، بازسازی عمرانی ۳۰۰ خانه نیازمند خدمت، اعطای ۱۴۹ جهیزه به نو عروسان کمتربرخوردار وتوزیع چند صد هزار سبد کمک معیشتی بخش از این گزارش بود.

وی افزود: این قراگاه با حضور ۴۰۰ جهادگر به عنوان پیش رو ترین مجموعه محرومیت زدایی در مناطق ۹، ۱۰، ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۱ تهران مشغول به کار است.

سردار حسین دینی معاون هماهنگ کننده سپاه محمد رسول الله (ص) و سردار محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت کار جهادی و روحیه انقلابی از جهادگران قرارگاه محرومیت زدایی جنوبغرب تهران تقدیر کردند.

در ادامه جهادگران نیز پیرامون دغدغه ها و برنامه های خود به بیان مطالبی پرداخته و در پایان این نشست، جهادگران به پاس زحمات جهادی سردار یزدی در حوزه محرومیت زدایی از وی تقدیر به عمل کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • کارشناس IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    7 2
    انقلاب متعلق به احمق های 70 سال به بالا است که دارین با اولویت واکسن زدن حفظشان میکنید
    • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 4
      چی زدی ؟ این سوزش تازه اولشه به جهنم که واصل شدی می فهمی کینه توزی با مجاهدان راه خدا چقدر هزینه داره
    • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      0 0
      مگر شما پدر یا مادر یا قوم خویش هفتاد به بالا نداری ؟؟ کسی که به پدر و مادر خودش توهین کند تکلیفش معلوم است .
  • DE ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    4 5
    انشاهای تکراری شما ، حتی بین خودی هایتان، خریدار و خواننده و شنونده ندارد ..
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    0 2
    خدا خیرتون بده
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    3 1
    با تجربه ها کشور را به ویرانی رساندند حالا به همت جوانان بی تجربه کشور آباد می شود؟
    • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      3 3
      با همت جوانان نخبه،نه بی تجربه
  • حامد IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
    2 0
    ماشا... چقدر هم نامزد جوان! برای ریاست جمهوری.
  • IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    با تشکر از فرماندهان عزیز سپاه و خدمات زیادی که در راستای پیشرفت کشور عزیز ایران انجام داده اند . برادر عزیز در تمامی میهن ما عموم مردم شما را دوست دارند و خودشان را مثل من مدیون شما می دانند . اما یک انتقاد هم دارم و ان اینکه زحمات سپاه در سطح کشور عزیز ما کم رنگ شده و تقریبا خبری از انها نوشته نمی شود و یا اگر نوشته می شود زیر سایه اخبار برون مرزی پنهان می ماند .لطفا با مردم بیشتر در ارتباط باشید . پیشنهاد می کنم یک سایت هوشمند طراحی کنید تا عیده های خلاقانه مردم به صورت بارش فکری جمع اوری وپالایش شود و نیز جای یک سایت گسترش عیده مثل تد ted در ایران خالی است ای کاش سپاه در این خصوص پیشگام می شد .
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    به عشق وطنم ایران فرزندان ایرانیم ./ با دین و با ایمانیم ./ خاک پاک ایران را / برتر زجان می دانیم ./ ما پیرو ولایت/ ما عاشق شهادت ./ خامنه ای رهبر است ./ وارث پیغنبر است / رئیس جمهور ما / مجاهد و با خدا ./ پرچم ما سه رنگه / چه زیبا و قشنگه / سبز و سفید و قرمز/ زیبا و رنگارنگه / محرومین را دوست داریم / از امریکا بیزاریم ./ سپاه و ارتش ما ./ دو بازوی توانا ./ معلم نیکو کار/ دهقانان فداکار/ روحانی و دانجشو / وحدتشان چه نیکو / ایران من چه نازی/ محبوب و سرفرازی/ دست علی یار تو / خدا نگه دار تو/
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 0
    به نظر من کار رئیس جمهوری را باید به افراد ریش سفید با تجربه و سرد و گرم کشیده داد . کسانی که فکر می کنند بزرگتر ها خسته شده اند اشتباه می کنند . دینداری و علم اموزی خستگی بردار نیست . پیرها به نوعی اجتهاد رسیده اند و خودشان کارشناس شده اند .به همین دلیل عده ای ااز انها خوششان نمی اید . البته منظورم این نیست که توانایی انجام مسئولیت را نداشته باشد و مثل بایدن بلرزد و تپق بزند و باعث خنده شود
  • DE ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    پیشرفته ترین و جوان ترین و شاداب ترین تفکر و عمل جهادی هست. خدا قوت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس