سردار پاکپور: نسبت به امنیت کشورمان با کسی تعارف نداریم

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: ما در همه قرارگاه‌ها محرومیت‌زدایی را سرلوحه کار خودمان قرار می‌دانیم و از امکانات نیرو و سایر ارگان‌ها برای این امر استفاده می‌کنیم.

به گزارش مشرق، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه صبح امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح های محرومیت زدایی این نیرو طی سخنانی، اظهار داشت: من لازم می دانم که از تلاش شبانه روزی همه عزیزان قرارگاه های منطقه ای نیروی زمینی سپاه که دونقش اساسی ایجاد امنیت پایدار و محرومیت زدایی را دنبال می کنند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید:

سردار پاکپور:نسبت به امنیت مردم کشورمان با کسی تعارف نداریم

وی افزود: ما در همه قرارگاه ها محرومیت زدایی را سرلوحه کار خودمان قرار می دانیم و از امکانات نیرو و سایر ارگان‌ها برای این امر استفاده می کنیم. 

سردار پاکپور ادامه داد: از سال ۸۸ که سردار شوشتری در قرارگاه قدس منصوب شد به موازات اقدامات عملیاتی اقدامات محرومیت زدایی هم در نیروی زمینی انجام می شد و این موضوع سهم قابل توجهی از اقدامات نیروی زمینی را به خود اختصاص داده است. 

فرمانده نیروی زمینی سپاه در پایان تاکید کرد: یکی از وطایف عمده ما به عنوان پاسدار انقلاب محرومیت بدایی است و باد در همه شرایط کنار مردم باشیم. در حوادث هم اولین نیرویی هستیم که به کمک مردم می شتابیم و این را وظیفه پاسداری خودمان می بینیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
    0 0
    نظامی ها و کشیدن جور ناکارآمدی وزارت خانه ها و سازمان های مرتبط با محرومیت زدایی ! دمشون گرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس