کد خبر 1664590
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
خودرو نمایه

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت به ۲۴ مورد از مواردی که شامل ضمانت (گارانتی)، خدمات رایگان خودرو نمی‌شود، اشاره کرد و گفت: خودروسازان فقط می‌توانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند.

به گزارش مشرق، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: خودروسازان فقط می‌توانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند و هیچ خودرو سازی حق تفسیر را ندارد، چرا که همه موارد به صورت شفاف آمده است.

محله‌ای گفت: ایجاد تغییر در یکی از قطعات خودرو که باعث به وجود آمدن نقص فنی شود گارانتی همان قطعه را باطل می‌کند و ابطال گارانتی شامل کل خودرو نمی‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش قابل مشاهده برای عموم مردم می‌شود و اگر خودروسازان این موارد را رعایت نکنند مردم می‌توانند به آدرس www.irangs.ir مراجعه و از خودروسازان شکایت کنند.

اعلام جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو

اعلام جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو

اعلام جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    0 0
    هر وقت قیمت زیاد میکنند ازین کارها که وظیفه هر شرکت خودروسازی است رو میشود قبلش ملت اذیت میکنند
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    0 0
    اقایون دنبال فاز دوم اصلاح قیمت در بورس هستند وقتی ۱۵ سال پیش شش هفت کارخانه در کرمانشاه تبریز و سنگال و... زدین و پول به باد دادین وقتی کلی پول صرف پروژه تغییر چراغ یا گذاشتن داشبورد ۲۰۶ رو ۲۰۷ کردین و بین خودتون تقسیم کردید باید فکر زیان انباشته میبودید به ملت چه ربطی دارد شما یا بیسوادید یا طماع
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    0 0
    پس چه چیزی رو گرانتی کردین ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس