کد خبر 1664590
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
خودرو نمایه

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت به ۲۴ مورد از مواردی که شامل ضمانت (گارانتی)، خدمات رایگان خودرو نمی‌شود، اشاره کرد و گفت: خودروسازان فقط می‌توانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند.

به گزارش مشرق، مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: خودروسازان فقط می‌توانند موارد ابلاغ شده را برای مشتری اعمال کنند و هیچ خودرو سازی حق تفسیر را ندارد، چرا که همه موارد به صورت شفاف آمده است.

محله‌ای گفت: ایجاد تغییر در یکی از قطعات خودرو که باعث به وجود آمدن نقص فنی شود گارانتی همان قطعه را باطل می‌کند و ابطال گارانتی شامل کل خودرو نمی‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: این موارد در سامانه جامع خدمات پس از فروش قابل مشاهده برای عموم مردم می‌شود و اگر خودروسازان این موارد را رعایت نکنند مردم می‌توانند به آدرس www.irangs.ir مراجعه و از خودروسازان شکایت کنند.

اعلام جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو

اعلام جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو

اعلام جزئیات موارد ابطال گارانتی خودرو

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 0
    هر وقت قیمت زیاد میکنند ازین کارها که وظیفه هر شرکت خودروسازی است رو میشود قبلش ملت اذیت میکنند
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 0
    اقایون دنبال فاز دوم اصلاح قیمت در بورس هستند وقتی ۱۵ سال پیش شش هفت کارخانه در کرمانشاه تبریز و سنگال و... زدین و پول به باد دادین وقتی کلی پول صرف پروژه تغییر چراغ یا گذاشتن داشبورد ۲۰۶ رو ۲۰۷ کردین و بین خودتون تقسیم کردید باید فکر زیان انباشته میبودید به ملت چه ربطی دارد شما یا بیسوادید یا طماع
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    3 0
    پس چه چیزی رو گرانتی کردین ؟
    • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
      2 0
      گارانتی!
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 0
    کارانتی اصلا درایران معنی نداره
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۹/۰۳
    2 0
    همین خودروهایی که به مردم فروخته میشه درکشورهای دیکه انهم نصف قیمت عرضه میشه غیرازاین باشه مردم میرون سراغ خودرو اروپایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس