کد خبر 1211468
تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲
پیغام یک ایرانی از تاجیکستان به یحیی: استقلال را دست کم نگیرید

لژیونر ایرانی باشگاه فَیضکند تاجیکستان گفت: توصیه من به «یحیی گل‌محمدی» این است که به هیچ وجه استقلال تاجیکستان را دست کم نگیرید.

به گزارش مشرق، مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به اتمام رسید و تکلیف تیم‌های راه یافته به مرحله بعدی مشخص شد. در همین راستا پرسپولیس، باید در دور دوم به دیدار تیم استقلال تاجیکستان برود. «آرش اکبری»  لژیونر فوتبال ایران در کشور تاجیکستان و باشگاه فَیضکند است. این بازیکن ۳۰ ساله که سابقه حضوری ۲ ساله در تاجیکستان را دارد به طور مبسوط درباره حریف تیم «یحیی گل‌محمدی» صحبت کرد.

«آرش اکبری» اطلاعات جالبی را درباره فوتبال تاجیکستان و باشگاه استقلال ارائه کرده که خواندنش خالی از لطف نیست:

پیغام یک ایرانی از تاجیکستان به یحیی

استقلالی‌ها فکر نمی‌کردند صعود کنند

خود تاجیکستانی‌ها و طرفداران استقلال فکر نمی‌کردند که بتوانند در اولین حضور از گروه خود صعود کنند. آنها نهایتا روی سه یا چهار یا نهایتا ۶ امتیاز حساب کرده بودند ولی خوش‌شانسی در کنار عملکرد خوبی که داشتند باعث شد تا به دور بعدی برسند. نباید فراموش کنیم که استقلال تاجیکستان تیم ناشناخته‌ای برای آسیا بود و همین مساله هم کمک حال آنها بود. تیم‌ها تا به خودشان آمدند تا استقلال را بشناسند، چند امتیاز را از دست دادند. در بازی اول استقلال مقابل نماینده امارات به تساوی رسید. سپس این تیم به مصاف آ جی اِم کا رفت که در آن مسابقه تیم ازبکستانی چون خیالش از برد راحت بود به چند مهره اصلی خود استراحت داد اما بعد از اینکه سه بر یک عقب افتادند تازه متوجه شدند که بازی راحتی در پیش ندارند ولی دیر شده بود. در نهایت استقلال به شگفتی‌ساز این رقابت‌ها تبدیل شد. بازهم تکرار می‌کنم که همه تاجیکی‌ها فکر می‌کردند برای اولین بار حضوری آبرومندانه داشته باشند ولی بازی‌ها را به خوبی پشت سر گذاشتند و بالاتر از الهلال صدرنشین شدند. حالا خیلی از هواداران و مردم تاجیکستان در صفحات مجازی به خوشحالی می‌پردازند و حتی امیدوارند تا به مراحل بالاتر راه پیدا کنند و حتی از سد پرسپولیس بگذرند.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با حریف پرسپولیس در مرحله حذفی/ خط آتشین استقلال با «جلیلوف‌ها» +فیلم

استقلال تاجیکستان همان تیم ملی تاجیکستان است

اکثر بازیکنان استقلال دوشنبه در تیم ملی عضویت دارند. به جز چند لژیونری که در کشورهای دیگر مثل بلغارستان دارند، شاکله و استخوان‌بندی تیم ملی از همین تیم استقلال تشکیل شده است. ستاره و کاپیتان استقلال هم «علیشیر جلیلوف» است. او سابقه بازی در لیگ برتر روسیه را دارد. «رستم یتیموف»  دروازه‌بان این تیم هم در تیم ملی تاجیکستان عملکرد بسیار خوبی دارد. چهار لژیونر هم در استقلال بازی می‌کنند که ۲ نفر در خط دفاعی هستند. در نهایت می‌توان گفت که استقلال تاجیکستان همان تیم ملی تاجیکستان است. تیم ملی تاجیکستان در دور مقدماتی جام جهانی هم نتایج خوبی گرفته است.

پیغام یک ایرانی از تاجیکستان به یحیی

امیدوار شده‌اند که پرسپولیس را شکست دهند

جایگاهی که فوتبال ایران دارد خیلی محترم است و در این چند سال که من اینجا حضور داشته‌ام همیشه با احترام خاصی از فوتبال ایران صحبت می‌کنند. تاجیک‌ها می‌دانند و می‌گویند که کلاس فوتبال ایران خیلی بالا است. آنها می‌گویند که باید خیلی بهتر باشند تا بتوانند با ایران رقابت کنند. حالا که به پرسپولیس خورده‌اند در صفحات مجازی خیلی امیدوار شده‌اند که پرسپولیس را شکست دهند. شناخت بسیار خوبی از پرسپولیس دارند و می‌دانند که این تیم چقدر قدرتمند است و در فینال آسیا حضور داشته است. مطمئنا سبک بازی استقلال به مراتب در بازی برابر پرسپولیس تغییر خواهد کرد. یقین داشته باشید که با تمام وجود مقابل پرسپولیس به میدان می‌روند.

برای خودم هم عجیب بود که استقلال تاجیکستان قرمزپوش است

وقتی اولین بار به تاجیکستان آمدم برای خود من هم بسیار عجیب بود. آنها بهترین تیم تاجیکستان هستند. اولین بازی که از آنها دیدم دیدار بین استقلال و خوجند بود. یک تیم قرمزپوش بود و تیم دیگر آبی. تیم قرمز خیلی بهتر کار کرد و به گل رسید و بازی را در نهایت برد. بعد از بازی تازه متوجه شدم تیمی که قرمز به تن کرده،  استقلال بود. با توجه به شناختی که از استقلال داریم فکر می‌کردم استقلال تاجیکستان هم آبی‌پوش است اما اینطور نبود.

استقلال، خط حمله زهردار و خطرناکی دارد

همه تیم‌های بزرگ مثل بارسا و رئال هم نقطه ضعف دارند. گلر استقلال همانقدر که خوب است روی کار با پا مشکل دارد. در خط دفاعی ۲ بازیکن اوکراینی دارند که روی توپ‌های هوایی بسیار خوب هستند اما روی توپ های زمینی کمی مشکل دارند و روی پرس با توجه به نحوه بازی پرسپولیس ضعف دارند. در خط میانی اوضاعشان کمی بهتر است اما بازهم مقابل بازیکنان پرسپولیس ضعیف‌تر هستند. در خط حمله تیم خطرناک و زهرداری هستند و اگر پرسپولیس آنها را دست کم بگیرد بدون شک به مشکل خواهد خورد.

پیغام یک ایرانی از تاجیکستان به یحیی

تاجیکی‌ها دل شیر دارند؛ آنها را دست کم نگیرید

فوتبالیست‌هایی که در تاجیکستان هستند با جان و دل و قلبشان بازی می‌کنند. به قول «افشین قطبی» آنها دل شیر دارند. من در بازی‌های تیم استقلال و تیم ملی تاجیکستان این مساله را به وضوح دیدم. فرقی ندارد که با کدام تیم بازی دارند. هر چه دارند را ارائه می‌کنند. فکر می‌کنم پرسپولیس باید خیلی حواسش به این تیم باشد و با تمرکز به مصاف استقلال برود. اگر این تیم را دست کم بگیرند به مشکل می‌خورند. امیدوارم در نهایت تیمی که شایسته باشد به مرحله بعدی برسد. توصیه من به «یحیی گل‌محمدی» عزیز همین است. به هیچ وجه استقلال تاجیکستان را دست کم نگیرید و گول اظهار نظرهای مطرح شده مبنی بر اینکه پرسپولیس با تیم راحتی بازی دارد را نخورند. استقلال بیشتر روی حفظ نتیجه و گل نخوردن تمرکز دارد و در ادامه با بازیکنان سرعتی‌اش به ضد حملات دل خوش می‌کند. به نظرم استقلال می تواند حریف سختی برای پرسپولیس باشد.

پرسپولیس باید در چمن مصنوعی و در حضور تماشاگران بازی کند

چمن ورزشگاه استقلال، مصنوعی است. همین مساله می‌تواند برای پرسپولیس کمی کار را سخت کند چون روی چمن طبیعی عادت دارد. شرایط کرونایی در اینجا بسیار خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد. بازی‌ها با تماشاگران برگزار می‌شود. الان هفته پنجم هستیم و مسابقات را در حضور هواداران برگزار می‌کنیم. بدون شک در بازی با پرسپولیس ورزشگاه پر می‌شود و این به جذابیت بازی خواهد افزود. امیدوارم تا آن زمان شرایط در کشور خودمان هم مساعد شود و مردم به ورزشگاه‌ها بیایند. تاجیکستان میزبان خوبی برای این مسابقه خواهد بود و از تجهیزات خوبی برخوردار است.

تاکتیک استقلال، دفاع در زمین خودی و استفاده از اشتباهات حریف و ضدحملات است

استقلال با سه دفاع مرکزی و ۲ مدافع کناری به مصاف رقبا می‌رود. آنها سه هافبک و ۲ مهاجم دارند. به هیچ عنوان سه مدافع مرکزی این تیم نفوذ نمی‌کنند. فقط به هنگام ضربات ایستگاهی ۲ مدافع اوکراینی اضافه می‌شوند. ۲ مدافع کناری به عنوان فول‌بک در ضد حمله‌ها اضافه می‌شوند. در بازی با الهلال ۲ گل توسط مدافع راست زده شد. تاکتیک آنها دفاع در زمین خودی و استفاده از اشتباه حریف و ضد حملات است. در مرحله گروهی هم دیدیم که این تیم روی همین تاکتیک‌ها به گل رسید. به جز ۲ بازیکن اوکراینی هم که درباره‌شان صحبت کردم یک مهاجم هلندی دارند که اصالتا ترکیه‌ای است. در ۲ بازی اول این بازیکن فیکس بود اما بعد از آن مصدوم شد و به طور کامل دیگر به میدان نرفت. او مهاجم سرعتی و فرصت‌طلبی است. یک بازیکن ژاپنی هم در ترکیب دارند که متمایل به سمت راست است اما چون مصدوم بود زیاد به میدان نرفت. مطمئنا تا بازی با پرسپولیس این تیم بیشتر تقویت خواهد شد.

پیغام یک ایرانی از تاجیکستان به یحیی

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 94
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 19
  • رضا IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    48 25
    عجب ستون پنجمی. بفهمن احتمالا از لیگ پرتت کنن بیرون. میزاشتی دو روز میگذشت
    • رونالدو IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      2 7
      CR7
    • علی IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      65 16
      باز بهتره که دلسور تیم کشورشه نه جاسوس afc و عربستان و کره خاک برسر وطن فروش خائن
    • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      28 2
      ادب چیز خوبی ست
  • پرسپولیسی قشقایی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    تیم تاجیکی عالیه مخصوصا مهاجمانش،ولی ما پرسپولیسیه پرستاره ایم و بجز قهرمانی به چیز دیگه ای فکرنمیکنیم
    • NL ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      51 36
      لنگی 60 ساله دارید فکر میکنید اما به جایی نرسیدید خخخ
    • IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      4 6
      بابا ما توی لیگ قهرمان میشیم اصلا یاده ته که کی کیسه کشا قهرمان شدن
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    پیروزی فعلا در حد استقلال تاجیکستان هست وقتی بزرگ شد بیاد با استقلال تهران بازی کنه خخخخخخخ
    • مجید IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      23 24
      خخخخ استقلال تیم بزرگی است خدا نکرده تیم استقلال تو این دودهه من یادم هست فقط برای سلامتی ورزش می‌کند درحسرت یک هستید کی بزرگ شدید دوتا ستاره دارید بخز خود طرف داران استقلال هیچ کجا اعتباری ندارد
    • IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      59 29
      شما عددی نبودید کاری کردین که داداش بزرگتون بیاد باپرسپولیس بازی کنه. یادتون که نرفته دوروز گذشته اینقدر از اینکه با پرسپولیس رودررو نشدین خوشحال بودن بازیکناتون که ازخوشحالی به گریه افتاده بودن اونم برای صعود از مرحله گروهی خخخ ادعای بزرگب هم میکنین؟
    • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      9 18
      حرفت حقه چرا که پرسپولیسی که به استقلال ۶ تا گل در هر بازی نزنه واقعا در حد استقلال تاجیکستان هست من هم موافقم ششتایی ها
    • سعید IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      18 11
      این تیم تاجیک به اون الهلال که باهاش بازی دارید 4 تا زده. حالا برو بشین سر جات.
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      22 13
      شما تو آسیا آبرو داری کن ....شیش تا شیش تا نخور 6 تا العین 6 تا الدحیل 5 تا الونگا خخخخ .بعد قپی بیا کیسه کش
    • هوادار پرسپولیس IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      12 4
      برو کنار باد بیاد جروزه ندارید چرا چرت میگید
    • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 2
      مثل اینکه همین تیم حریفتان الهلال را 4 تای کرد
    • پرسپولیسی واقعی💓🔥🦄💎 IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 3
      شما چرا می یای جایی که خبر پرسپولیسی ها رو نشون میده اگه خبری از استقلال بخش می شد ما می یومدیم انتقادی می کردیم شما کله مونو می کنیم!!!!!؟؟؟؟
    • یخ بابا IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      16 5
      استقلالشون هم پرسپولیسیه.... قرمزته
    • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 6
      داداش مربیتونم‌که فرار کرد رفت سایپا شما موندیدو فرهاد جوووون
    • امیر IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 3
      اره به همین خیال باش شما همون از گروهتون آمدید بالا انگار قهرمان شدید برید فعلا خوش باشید
    • هانی IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      8 3
      دوچرخه سوراخ کنیم ما . تو اسیا هم شانس دارید تیمیکه لولتون کرد و بردتون حالا صعود نکرده جا دوچرخه اومده بالا !! . از این طرفم به الهلالی خوردید که زیره تاجیک مونده و تیم ضعیفتری بوده از تاجیک . ولی ما چون کیسه سوراخ کنیم استقلال تاجیکم به یاده شما 6 تایی میکنیم و بعد الهلالو که از سورختون کرده رو میبریم و دونست دارم فیناله غربمون با النطر باشه هنوز با اینا کار داریم
    • حامد IR ۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      2 3
      تو این چندساله بگو کجایی دادا
    • تاج کبیر IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      8 11
      آقای مجید همون دوتا قهرمانی هم شما نداری. 60 سال تو حسرتی ،ولی نداری نه تاریخ داری،نه تمدن داری، نه افتخار داری فقط یک دونه ر داری استقلال خیلی کارها میتونه انجام بده ولی بابا مسعود شما فقط داره ظربه میزنه شما هم مثل اینکه یادتان رفته 10 سال ته جدول بودن که آگه بابا مسعود نبود، الان لیگ دسته 3 بودی
    • محسن IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      4 0
      زارررررت
    • الاستقلال IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      6 1
      نام الاستقلال نام پدر الونگا تعدادفرزند 5نفردردوزایمان
    • پرسپولیس IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      6 0
      شما دیگه چیزی برای گفتن نداری فقط بااین چرت وپرت خودتون رو سرگرم کنین
    • علی IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      استقلال تاجیکستان عارش شدپیراهن آبی بپوشه لباس عشقو پوشید قرمز
    • علی IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 0
      استقلاله اما عاشق پیراهن قرمزه میدونن آبی سوراخه
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    7 1
    عجب،از اونور کمالوند از استقلال جدا شد اما از اینور تیم کنسرو سازی رو با پروپاگاندا به جای بایرن مونیخ جا میزنن
    • عاشق پرسپولیسم IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      7 19
      با اینکه عاشق پرسپولیسم و طرفدارشم باید بگم استقلال خیلی بهتر از پرسپولیسه
  • رستم IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    25 50
    بنازم بر سلطانی فر همه جا هم که برای پرسپولیس آنالیزور و جاسوس کار گزاشته دیگه چی میخایین که ندارید.
    • محمد IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      9 6
      داداش حسودیت میشه مطمعنم استقلالب هستی چون یه بارم دستت به جام نخورده حسودیت میشه
    • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 4
      نکته اصلی رو نگرفتی کیسه کش ، استقلال تاجیکستان قرمز می پوشه و پرسپولیسی بودن افتخار هر کسی نیست چه برسه شما با این همه شخصیت فیک تو تیمتون : نیمار فیک ، چگورای فیک و ..
    • علیرضا IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      2 4
      سوپرمن و شاهرودی مالدینی، افشین زیدان و علی ریوالدو و ممد کمپانی با اون لگو بوستون یادمون هست لنگی
    • IR ۰۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      4 0
      ماازبس خوبیم همه میخوان کمکمون کنن
  • دریکوند IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    28 23
    پرسپولیس اگر از سد شهید عامری بگذرد تازه با خیبر روبرو میشود.در آسیا هم دیدید چه خبر است.انصافا این تیم مردمی چقدر باید تحت فشار باشد
  • ایمان IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    50 22
    کیسه تهرانی و تاجیک نداره همه کیسه کشای عالم تا کمر خم شید سرورتون میخواد از روتون رد شه
    • رضا IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      26 36
      لنگ و این همه ادعا
    • هوادار پرسپولیس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      9 4
      دقیقا
    • شاه جهان IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 3
      زین پس بُکوئید کیسه کش دلاک چون دلاک های حماک خزینه ای میگفتن دلاک
  • k IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    22 12
    برو بابا وقتی چهار تایی شدین میفهمین
    • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      10 2
      کی ۴تایی بشه؟اگه منظورت پرسپولیسه که چهارتایی میکننننه اونی که عادت کرده به چهارتایی شدن اس تق لال لاله همش یکهفته از چهارتایی شدنش گذشته اولونگا اولونگا اولونگا اولونگا اولونگا اینم شاهدس
    • هوادار ارتش سرخ IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      5 3
      چهارتایی هستیم
  • Hh IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 1
    ایستیکلول رامیبریم
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 2
    اخه تو ادمی
  • hamed IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 2
    بله این تیم استقلال تاجیکستان نیست بارسلونای اسپانیا است.وحریف خیلی خیلی خیلی چقروبدبدنی واسه تیم پرسپولیس است.خوبه.
    • mahdi IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      0 0
      اگه شما به زور با زوتون می نازید ما به خدای بالا سریمون
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 1
    با توجه به شناختی که از استقلال داریم فکر می‌کردم استقلال تاجیکستان هم آبی‌پوش است اما اینطور نبود.( رنگ تيمشو فروخته. من تيممي رو نميفروشم)
  • امیر IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 5
    دوستان بیایید طرفدار نماینده ایران باشیم پرسپولیس و استقلال هیچ فرقی نداره به هر حال نماینده ایران هست انشالله هم استقلال می بره هم پرسپولیس الهلال تیم شناخته ای هست پرسپولیس هم نباید استقلال تاجیکستان را دست کم بگیره به هر حال حتما تیمه خوبه بوده که در گروهش اول شده
  • Fred US ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    12 8
    چیه تو رو مأمور کردند که با پرسپولیسی ها جنگ روانی کنی؟ وقتی ۵ ششتا که خوردید تازه میفهمید که پرسپولیس عربها نیستند تا یک گل خوردند وا بدهند، مطمئناً باش پرسپولیسی ها به دروازه بان تاجیکستان آنقدر گُل خواهند زد که تا مدتها این طفلکی باید فکر کند این همه گُل از کجا وارد دروازش شده که او حتی فرصت ردیابی آنها را پیدا نکرد، یعنی دقیقاً مثل موشکهای نقطه زن ایرانی ها، افتاد؟
  • استقلال عشق IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 16
    پیروزی ماده خرشانس . اون از حریفای دور اولش که بیشترشون دهکده ای بودن و اولین بار در جام آسیا حضور پیدا کردن این هم از حریف دور بعدش که با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد با کمترین امتیاز صعود کردند. والله استقلال در برابر پرسپولیس مثل بارسا در برابر الشرطی عراق است
  • رضا IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 10
    حالا پرسپولیس ببره چی میخواد بشه دوباره تو فینال میبازه خداحافظ
    • مهدی IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      11 0
      خوبه ما تا همون فینالو میریم بعد میبازیم شما که رنگ نیمه نهایی رو هم نتونستید ببینید
    • زاگرس IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      3 0
      ایشالا تو لال بشی نظرتنگ سعی کن تو فینال دوباره یه آمار با ای اف سی و تاجیکستان و عربها بده اُقور بخیر
  • نیما IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 2
    جوجه رو آخر پائیز میشمارند. برو بچه جون برو
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 3
    واقعا پرسپولیس با تیم های سطح خودش بازی میکنی ناشی و ناشناخته
  • لهراس IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 9
    تاجیکها هم وطن ما ایرانی ها هستن من به عنوان یک ایرانی و طرفدار پرسپولیس از برد تاجیکهای فارسی تبار خوشحال میشم درود بر سیاوشان پارسی تبار ایرانی و تاجیکستانی
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 1
    تیمهای عربی امسال به خاطر روزه داری بدنشون افت کرده بود واقعا ایمانشون دست مریزاد داره
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    6 0
    با تمام احترامی که به استقلال تاجیکستان دارم پرسپولیس مثل آب خوردن بازی رو میبره
  • مهدی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 6
    انشااله حداقل با سه گل پرسپولیس را ازچند جا پاره میکنه تا بفهمن استقلال همیشه استقلاله هرکشوری میخواد باشه با هررنگی فقط کافی اسمش استقلال باشه دیگه لقیه اش فرقی نداره از ایران باشه یا افغانستان یا تاجیکستان
    • م IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      5 2
      یا الاستقلال عربستان باشه اره خخخخخخ..... وطن فروش خائن
  • محمد پیوندی IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 2
    الان وقت رنگ با زی نیست فقط نام ایران باید سر بلند باشه حالا با هر رنگی دوستان من همیشه دشمن از نفاق به ما ضربه میزنه جوان ایرانی هوشیاذ
  • اس اس IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 7
    هر وقت قهرمان آسیا شدین بیاین اون ستاره هم کشکی کشکی بهتون دادن تا گریه نکنید
    • IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
      2 6
      آخه لنگی شیربرنج حرف ازقهرمانی نزن که فقط علی دمبه تون لمسش کرده ما۲ تا اسطورمون گرفتن اوردن خونه سلطان آقا جباری وجنگجوی تک نفره آقا حسن زاده فرارکنید بابا با اون تیم درباداغونتون کلابا لابی عابیدنی تو ده ۷۰ قهرمانی آوردید این چند سالم با وزیرووزرا لنگی پاره پاره
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      1 1
      جام درجام ماقهرمان شدیم شماسماغ میک زدید. طارمی خائن دوپنجره نقل وانتقال رو بست با۱۱نفررفتبم فینال.غیرت به خون سرخه که پرسپولیس داره بریدکیسه بکشیدشماروچه به بازی برگان
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 1
    این الان توکدوم جبهه حرف زده؟خواسته آقایحیی روبترسونه یاگرابهش داده؟بچه ها انگارازمقاله بالافقط کلمه ی استقلال وپرسپولیسشوخوب دیدن دارن کریای خودشونومیخونن.هردوشون موفق باشن جمعیت عظیمی روخوشحال کردن
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 2
    لنگی های خوش شانس
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 3
    شما ک هشتا از استقلال خوردین چرا نمیگین هشتاییا برو خودتو جمع کن عن پولیسی واست ستاره میگیرم میفرسم
  • ناشناس IR ۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 0
    با پرسپولیس هم گروه شده دیگه شانسی در کار نیست. چنان بزنیمش که نفهمه از کجا خورده. اونم با تفاضل گل بالا
  • Hhh IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 4
    باقالی پولو تودیسه پرس پولیس خارابه
  • منم دارم میگم IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    5 1
    خبر واسه پرسپولیسی هاست .استقلالیا چرا میسوزن؟ نمیفهمم واسه شما استقلالیا این خبر چه ربطی داره.هر وقت خبری واسه تیم شما اومد بزرگ داد و جنجال راه بندازین.
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 3
    نفوذی بابا مسعود در تاجیکستان
  • امیر IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 1
    خدایی استقلال در حد تیم‌های محلیه چند ساله تو جدول رده 14 هست بنظرم طرفداراش کناه دارن کل کل نکنید عقده ای شدن
  • شمامی IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    3 0
    خواهشا دیگه استقلالی ها حرف از فوتبال ایران نزنن چون همه طرف دارهای استقلال الان فوتبال ایران قبول ندارند چون تیمشان چند سال هیچ نتیجه ی نگرفته اند از این تیم سیر شده اند
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 3
    خو لنگیای بدبخت شما که به قول خودتون که تا پای فینال میرین . البته به کمک بابا مسعود .چرا ستاره دومو نگرفتین . که حرص نخورین . انشالله بعد 60 سال دیگه ستاره دومم میگیرین
  • فیروز IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 2
    داداشا من نمیدونم چرا اخه شما اینجور با هم دشمنی میکنید ناسلامتی هر دوتا تیم از یه اخور دارن میخورن لاقل با صلح و صفا روزگار بگزرونید دیگه خوب اونام تاجیکن شمام تاجیک به هم خون خودتون که نباید بگید جاسوس عشق فقط فولاد خوزستان یا علی
  • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 3
    اول گوا حالا هم استقلال دوشنبه چه خرشانسی لنگ
  • لنگ حقیر IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 5
    لنگیا چطورین
  • محمد جواد IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    نه بابا چی میگی میخوایم با رئال مادرید تاجیکستان بازی کنیم نه استقلال خیلی مطمئن صحبت میکنی.
  • عش ارتش سرخ سرخ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    واقعا پرسپولیس باید بره ت چمن مصنوعی بازی کنه اما میزبانی رو ندن به پرسپولیس واقعا afc چی فکر میکنه
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    زمانی که پرسپولیس استقلال رو ۶ تایی کرد و فرستادشون حموم کیسه بکشن استقلالیا ملی پوشای ایران بودن به یاد اون روز این استقلال ملی پوشم ۶ تایی می کنیم ببرنشون کیسه بکسن
  • امیر IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    2 1
    من تعجب میکنم شما کیسه ها میگید پرسپولیس هیچی نیست والا وقتی استقلال سعود کرد اینقدر استوری گذاشتین یک لحظه فکر کردم کرونا نابود شد گناه دارن بدبختا چند ساله سعود نکردند گوگولی ها 🤣🤣🤣🤣
    • یوسف IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 1
      ابی تر از انیم که بی رنگ بمیریم قرمز نشویم هرگز که با ننگ بمیریم
  • IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 4
    مگه تاجیکستان هم فوتبال داره؟ احتمالا دور بعد به تیم پاکستانی بخورید
  • سهراب زنگنه IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 2
    یاد تیم ملی خودمون افتادم که یه زمانی تیم ب استقلال(تاج) بود بعد لنگ پیداش شد کی میدونه شاید یه روزی هم یه تیمی بنام لنگ توی تاجیکستان پیدا شد و ادعای اصالت کردبعد هم کلکسیون جام هاشو با بطری آب معدنی پر کرد
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    کلا استکلول مال هر کشوری باشد، خودش هم متعجب میشود از سعود در مرحله گروهی... اشتراکات فرهنگی استکلول
  • ابوالفضل IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 1
    فک‌کن استقلال تاجیکی چه تیمیه که تو گروهی که الهلال بود صدرنشین شد خدا به لنگیا رحم کنه
  • اس اس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    استقلال تهران با تیم های عربی که پنجاه ساله همه میشناسنشون بازی میکنن لنگی هم با گوا هند بازی میکنه که اولین باره چمن دیده اگر منو گذاشته بودن جای لنگ ۱۴ گل خوشگل به گوا میزدم بازی با کشوری که فوتبال نداره افتخارم نداره.. به این میگن نهایت خوش شانسی
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 1
    با این بازی ها قطعا تیم ملی تاجیکستان هم پیشرفت خوبی خواهد داشت
  • کیسه سوز US ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    کیسه
  • Mohmmad IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 3
    لنگیای عزیزشمابه عدد۶مینازین که ازش خاطره بددارین جام حذفی.میخواین به ستاره تون بنازین که اونم فیکه.میخواین به فینال آسیایی تون بنازیدکه ازش خاطره بددارین.بالاترین افتخارتون اینه ۴۰ ثانیه قهرمان بودین که جونیوراونم ازتون گرفت.پس جوووونم استقلال
  • Abolfazl delfani IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 2
    به امید اینکه لنگی ببازه به نظر منم استقلال تاجیک ببره چون الهال به این کله گنده ۲ام شد
  • M US ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    همگی خوب می دونیم پرسپولیس 5 ساله امپراتور فوتبال ایران وآسیاست . البته بعضی ها خودشون رو به خواب زدن یا از روی حسادت اظهار نظر مغرضانه می کنند .لطفا واقع گرا باشید.
  • رحمن IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    دستی در کار است که مردم تاجیک را از مدم ایران جدا میکند تصمیمات سیاسی باعث جدایی این دو هموطن هست بخش خصوصی خود باید وارد عمل شود
  • امید IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    تقویم بازی های لیگ قهرمانان آسیا برای هرکی خوب نباشه برای استقلالی های خیلی عالیه حداقل چهارماه توی پوستشون نمیگنجن و تا بازی با الهلال که قراره آبرو همه رو ببرن چهارماه عصاب نمیزارن برای ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس