سردار به دنبال تکرار؛ طارمی و ماموریت غیرممکن

سردار آزمون در آستانه تکرار عنوان آقای گلی خود در لیگ برتر روسیه است اما مهدی طارمی، کریم انصاری‌فرد و شهاب زاهدی کار بسیار دشواری را پیش روی خود دارند.

به گزارش مشرق، به هفته‌های پایانی مسابقات باشگاهی در نقاط مختلف جهان رسیده‌ایم و کم‌کم پرونده آنها بسته خواهد شد. در این بین دوئل‌ها و رقابت‌های جذابی نیز وجود دارد. یکی از جدال‌های جذاب در این هفته‌ها جنگ آقای گلی است؛ جایی که فوتبال ایران هم نمایندگانی در نقاط مختلف دارد.

سردار آزمون، ستاره ملی‌پوش تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ بعد از کسب عنوان آقای گلی مشترک در فصل گذشته، این بار قصد دارد به تنهایی برنده جایزه اصلی شود. سردار فصل قبل ۱۸ گل زد و به دلیل پاس گل کمتر، بعد از هم‌تیمی‌اش آرتم ژیوبا قرار گرفت اما در این فصل و در فاصله ۲ هفته تا پایان مسابقات با ۱۹ گل و سه گل برتری نسبت به ژیوبا عنوان نخست را به خود اختصاص داده است. آزمون در دیدار آخر تیمش هت‌تریک کرد و شانس خود را افزایش داد. فاصله ستاره تیم ملی با نفر سوم ۶ گل است و به نظر تهدیدی از این بابت وجود ندارد.

دیگر بازیکن ایرانی که روی کاغذ شانس آقای گلی دارد مهدی طارمی است. ستاره بوشهری تیم پورتو تا به اینجای کار موفق شده ۱۳ گل به ثمر برساند و بعد از هریس سفروویچ با ۱۸ گل از بنفیکا و پدرو گونچالوس مهاجم اسپورتینگ لیسبون با ۱۷ گل در رده سوم جدول گلزنان است. مهدی چهار هفته فرصت دارد تا با خلق یک شگفتی بزرگ فاصله پنج گله را جبران کند. او فصل قبل با لباس ریوآوه ۱۸ گل زد و در کنار ۲ بازیکن دیگر بهترین گلزن فصل شد. حالا اما کار سخت‌تری پیش روی مهاجم تیم ملی ایران قرار دارد.

سردار به دنبال تکرار؛ طارمی و ماموریت غیرممکن

در فوتبال یونان کریم انصاری‌فرد با صدر جدول گلزنان هشت گل فاصله دارد. کریم تا به اینجای کار در تیم آاِک آتن ۱۲ گل به ثمر رسانده و تنها یوسف العربی را بالای سر خود می‌بیند. این مهاجم تونسی تا به اینجای کار در لباس المپیاکوس ۲۰ گل به ثمر رسانده است. به همین دلیل باید احتمال آقای گل شدن کریم را نزدیک به صفر دانست اما بازهم نباید از عملکرد ویژه او در این فصل غافل شد.

سردار به دنبال تکرار؛ طارمی و ماموریت غیرممکن

در فوتبال اوکراین نیز شهاب زاهدی همچنان روی کاغذ شانس دارد. تنها ۲ هفته تا پایان لیگ برتر اوکراین باقی مانده و شهاب موفق شده ۱۰ گل را به ثمر برساند. ولادیسلاو کولاچ، مهاجم تیم وورسکلا با ۱۳ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد و ویکتور سیگانکوف با ۱۲ گل در رده دوم و بالای سر شهاب زاهدی است. شهاب در نیم‌فصل اول با هشت گل، آقای گل بود اما رفتنش از تیم المپیک و پیوستنش به تیم زوریا، او را با افتی فاحش مواجه کرد و باعث شد تا شانس آقای گلی‌اش کاهش پیدا کند.

سردار به دنبال تکرار؛ طارمی و ماموریت غیرممکن

حالا باید دید از این بین کدام یک از بازیکنان ایرانی می‌توانند عنوان آقای گلی را در فصل جاری به دست بیاورند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 1
    اسم تَکرار رو میشنوم تنم مور مور میشه
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 1
    تو دانشگاه ،فوتبالو انتخاب کنیم یا درسو؟!با فرض شانس موفقیت یکسان در هر دو....
    • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      1 1
      توی دانشگاه درس رو
    • حسین IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      1 0
      به نظر من هر دو باهم
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 1
    آمریکا در تلاش برای فریب چین و روسیه در برجام
    • امید IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      2 2
      گرجه برجام ربطی به اقای گلی و این پست نذاره ولی به حق همین شبها و روزها خدا کنه امریکا بتونه چین و روسیه رو فریب بده تا شر این زالوها از شر کشورمون کم شه و مردم کمی اسوده بشوند.چینی یعنی نابودی دنیا
    • امیر IR ۱۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      6 2
      چین یعنی نابودی یا آمریکا که مارو تحریم فلج کننده کرده؟ امیدوارم که آمریکا گورشو گم کنه تا زالوهاش تو داخل فلج بشن بفهمن خودمون میتونیم همه چی تولید کنیم اگه زالوها بزارن!!!!ربطیم به چین نداره چینو آمریکا تحریم کرده هیچجا نفت بش نمیدن مارم تحریم کرده هیچجا نفتمونو نمیخرن برا همینه قرارداد!!!اگه خائنا بزارن دلار فس میشه آمریکا
  • ناشناس IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 4
    کریم خان آقای گل لیگ یونان میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس