کد خبر 1212604
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
اقبالی: استقلال برای موفقیت در آسیا نیاز به تغییرات دارد

کارشناس فوتبال کشورمان با اشاره به صعود استقلال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: آبی‌پوشان برای موفقیت در ادامه این مسابقات، نیاز به تغییرات و بازسازی دارند.

به گزارش مشرق، مسعود اقبالی اظهار داشت: در ابتدا باید به هواداران فوتبال و سه تیم خوب استقلال، پرسپولیس و تراکتور بابت صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تبریک بگویم و خیلی متاسفم که تیم خوب و هماهنگ فولاد که یکی از بهترین‌های مرحله گروهی بود نتوانست جواز صعود بگیرد.

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: حضور سه تیم ایرانی در این مرحله قابل پیش‌بینی بود و جای خوشحالی دارد اما از نظر منطقی و به دور از احساسات باید هشدار دهم که استقلال در شبی که خوب نبود، پیروز شد و این هشداری است که باید کادر فنی و «فرهاد مجیدی» به آن توجه کنند.

بیشتر بخوانید:

ستاره استقلال مشتری جدید پیدا کرد

وی ادامه داد: براساس منطق فوتبال وقتی به عملکرد این تیم دقت کنیم، می‌بینیم که استقلال در لیگ قهرمانان، یک بازی خوب و یک بازی بد بود و این حرکت سینوسی برای تیمی که می‌خواهد موفق باشد اصلا خوب نیست. بازیکنان استقلال در یک بازی آنقدر خوب و با انگیزه هستند که به عنوان یک هوادار و علاقه‌مند لذت می‌بریم و در بازی دیگر شرایط عوض می‌شود.

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: استقلال در شبی که نیاز به برد داشت به این مهم دست پیدا کرد اما باید قبول کنیم که در بیشتر دقایق بازی تحت تاثیر تیم انتهای جدولی الشرطه بودیم. این روند بازی آدم را ناامید می‌کند و «فرهاد مجیدی» باید در تفکرات و سیستم تیمش تغییر نگرش بدهد، چرا که اگر با این وضعیت به مصاف الهلال برویم به مشکل بر می‌خوریم.

اقبالی تاکید کرد: در مدت زمان باقی مانده تا شروع دیدارهای مرحله حذفی شک نکنید الهلال با توجه به تمکن مالی، خود را تقویت کرده و با قدرت بیشتر به مصاف استقلال خواهد آمد. از سویی دیگر هم درگیر کوران لیگ برتر خواهیم شد و ممکن است هر اتفاقی روی دهد و باید کادر فنی و بازیکنان حواسشان به روزهای آینده و عملکردشان باشد.

وی گفت: مورد دیگری که باید به آن اشاره کرد این بود که برخی از بازیکنان گویا نمی‌دانند برای چه تیمی بازی می‌کنند. بازیکنان ذخیره‌ای که به زمین می‌روند باید بدانند استقلال کجاست و چه کسانی برای اعتلای این تیم زحمت کشیدند. شاید برخی ناراحت شوند، اما من برای این تیم و هواداران می‌گویم اگر می‌خواهیم موفق شویم باید احساسات را کنار گذاشته و با منطق صحبت کنیم چرا که می‌خواهیم موفق شویم و نتیجه فوتبال از همین منطق برخواهد آمد.

تیم فوتبال استقلال در آخرین دیدار مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا، با نتیجه یک بر صفر الشرطه عراق را شکست داد و به عنوان تیم نخست راهی مرحله حذفی شد.

آبی‌پوشان طبق برنامه در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف الهلال عربستان بروند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاطمه IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    استقلال همیشه برنده و همیشه شکست ناپذیره دعا میکنم که همیشه برنده بمونه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس