کد خبر 1212970
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱
کنایه و سوالات عضو جدید هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از مسئولان کشور

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال معتقد است رییس فدراسیون روحیه فرار کردن از مشکلات را ندارد و راه‌حلی برای این بحران بزرگ پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، طهمورث حیدری در ارتباط با ماجرای توقیف سند ساختمان فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس و ثبت سند تک برگی به نام شرکت شستا گفت: از همین ابتدا روی حرفی که از بارها مطرح کرده‌ام باید تاکید کنم. تیم مدیریتی جدید فدراسیون فوتبال و در راس آن  عزیزی خادم، روحیه فرار کردن از مشکلات را ندارد. ما نیامده‌ایم جا بزنیم و بعد از مواجه شدن با مشکلات بگوییم که مربوط به قبلی‌ها بوده است. جامعه فوتبال ایران شک نداشته باشد که رئیس فدراسیون راه حل مناسبی برای حل این بحران بزرگ به وجود آمده پیدا خواهد کرد. ولی مردم و جامعه فوتبال باید بدانند که این بحران‌هایی که یکی پس از دیگری به عنوان مانعی بزرگ بر سر راه فوتبال قرار می‌گیرند، چرا به وجود آمده‌اند.

طهمورث حیدری ادامه داد: در اتفاقات مربوط به شرکت شستا همه در جریان هستند که حکم توقیف اموال در زمان سال 1399 صادر شد و شرایط پیش آمده به چه شکل بوده است. همه می‌دانند مکانیزم این قرارداد و استقراض به چه شکل بوده و بعد از عدم تسویه حساب کامل پول شستا، مزایده برگزار شده و سند ساختمان‌ها در چه تاریخی به نام شستا خورده است. حرف بنده این است که برای نقد، حقیقت و گذشته را فراموش نکنیم. تیم مدیریی جدید فدراسیون اصلا زمانی در اختیار نداشت که بخواهد به مشکل رسیدگی کند و وقتی کار خود را شروع کرد که کار از کار گذشته بود. حالا اما باید تلاش کرد تا یک راه حل مناسب پیدا کرد و مذاکراتی هم انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

توضیحات شستا درباره مصادره ساختمان فدراسیون فوتبال

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: فوتبال را در این موقعیت کنونی نباید تنها گذاشت. عمر مدیریتی فدراسیون جدید به سه ماه هم نرسیده و این همه اتفاق بد دارد رخ می‌دهد که به نفع فوتبال ملی ایران نیست. عزیزی خادم در این مدت تمام توان خود را صرف آماده‌سازی تیم ملی کرده است. از پرواز چارتر تا هتل و اردوی کیش در بهترین شرایط. چندین قرارداد دیگر هم در حال نهایی شدن است و دارند تلاش می‌کنند، در حال ایجاد واحداث پروژه های کمپ تیمهای ملی هستند و واقعا با انگیزه بالا تلاش شبانه روزی دارند. ما از نزدیک شاهد این تلاشها هستیم تا فوتبال در مسیر درست حرکت کند. ولی این مشکلات و اشتباهات مدیران گذشته مانع ایجاد کرده که باید پاسخگو باشند.البته تیم قبلی هم بد شانسی خودش را داشته که آن را قبول دارم.

حیدری گفت: به خاطر شرایط تحریمی امکان آزاد شدن پول‌های فدراسیون در فیفا وجود ندارد. حق پخش تلویزیونی هم که نداریم. از گذشته هم که قرارداد اسپانسرینگ قابل توجهی برای فدراسیون بسته نشده که باری را از دوش بردارد، ضررهای قرارداد ویلموتس هم که به همین ماجرای ساختمان‌ها ختم نمی‌شود و فدراسیون به پرداخت پول قابل توجه 6 میلیون 200 یورویی به او هم محکوم شده و امیدواریم رای شکسته شود.

وی افزود: سوال من این است آقایانی که این وضعیت در زمانشان ایجاد شد ،چرا هیچ حرفی نمی‌زنند یا کمکی نمی کنند؟ مسوولان کشور مگر نگفته بودند مشکل حل شده و بدهی پرداخت شده است؟ آیا مسوولان بالادستی می‌خواهند فوتبال را حال خودش رها کنند؟ وما با مشکلات گذشته دست وپنجه نرم کنیم؟ آیا وقتی برای برنامه ریزی و تلاش جهت توسعه فوتبال باقی می‌ماند؟

طهمورث حیدری گفت: الان وقت اتحاد و همدلی است. تیم ملی در خرداد ماه بازی‌های حساسی پیش رو دارد و آینده فوتبال کشور به نتایج این بازی‌ها گره خورده است. چندین پرونده از مشکلات دیگر هم هست که فدراسیون درحال رسیدگی به آنهاست. ولی در این وضعیت سخت اقتصادی که شریان‌های اصلی درآمدزایی هم متوقف هست از مسولین بالادستی انتظاراست از فوتبال کشور وفدراسیون که تلفیقی از منافع ملی و عشق جوانان عزیز کشورمان هست مجدانه حمایت کنند ان شالله که آثار آن را ببینیم.

منبع: فدراسیون فوتبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس