کد خبر 1213016
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳

به گزارش مشرق، کانال تحلیل بازار با انتشار طرحی، تاثیر اقتصادی اینترنت اشیا را مورد بررسی قرار داد.

اثر اقتصادی اینترنت اشیاء چیست؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    21 7
    قطعا هیچ گربه ای برای رضای خدا موش نمی گیرد. با اینترنت اشیا حتی توالت هم که بروید از این به بعد آژانس امنیت ملی آمریکا آمارش را دارد. دیگر امنیت برای بشر به صفر رسیده است. لعنت خدا بر اهریمنانی که سازنده و توسعه دهنده این به اصطلاح پیشرفتهای ضد بشری هستند.
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    1 4
    فقط شعار که نیست وقتی قبول که نتانیابو وسط دریای مدیترانه با زیردریایی سولاخ شده تدریجی داره غرق میشه اونوقت عمل
    • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      0 0
      هر چند خیلی بد ولی منظور خودتو رسوندی
  • سعید IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    6 6
    در مورد بخش های دیگه را نمی دانم، ولی در مورد استفاده از سیستم های هوشمند و اینترنت اشیا در خانه همه آن مزیت های عنوان شده سرابی بیش نیست . برادر من سیستم هوشمند نصب می کنه( به عنوان شغل فرعی ) به اقرار خودش و تعدادی از افراد استفاده کننده به هیچ دردی نمی خوره جز اینکه برای یه عده نون داره ولی برای استفاده کننده و کشور آب نداره . فقط سوسول بازی و تجمل گرایی است . هزینه خرید و نصب یک سیستم با کمترین امکانات برای یک واحد ۱۲۰ متری دستکم ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون به نرخ ارز امروز میشه، حالا خودتون حساب کنید این سیستم ها به نسبت هزینه شان مفید خواهند بود!! این را هم در نظر بگیرید که تقریبا تمام وسایل مصرفی وارداتیه و تولید داخل ندارد . فقط کافیه افراد، کمی مسئولیت پذیر باشند آنوقت بدون این سیستم ها هم مقدار بسیار زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی میشه وگرنه که مزیت این سیستم ها تنها در تبلیغات شرکت های تولید کننده وجود دارد و نه در واقعیت عملی .
    • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      4 4
      اون چیزها برای کشورهای پیشرفته است. برای ما که تو عصر حجر هستیم و با این درآمد مردم معلومه صرف نمیکنه. همین الان هم مثلا در مورد استفاده از خودرو خیلی ها برای رفتن به سوپری محل از اون استفاده میکنن ولی آیا خودرو بده؟؟؟
    • سعید IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
      1 2
      قیاس این وسایل با خودرو نامتناسبه، با این حال پاسخ شما را با قیاس خودتون میدم، اول اینکه اونایی که تا سر کوچه هم با ماشین میرن احتمالا خیلی تنبل هستند، دوم در مورد ماشین چند وقت پیش هم از بنز برلیانسی که سطح اون با الماس پوشیده شده بود در تهران رونمایی شد، فارغ از کیفیت خود خودرو به نظرتون الماسهای روی بدنه خودرو تاثیری در رفاه حال مالکش داره یا تنها برای فخر فروشیه!! حکایت سیستم هوشمند برای خانه هم مشابه الماس های روی بدنه خودرو برلیانس هست( من نیاز به خانه را زیر سوال نبردم امکانات یا بهتر بگم تجملاتش را زیر سوال بردم). فراموش نکنید در خانه های زیر ۲۰۰ متر اغلب ساکنان زمین که بیشترین فاصله فرد با کلید چراغ حدود پنج متر هست و نهایت یکی دو بار در شبانه روز خاموش روشن میشه یه کلید ده هزار تومنی هم کفایت میکنه و نیازی به کلید چندین میلیونی هوشمند نیست .و همینطور سایر وسایل و نیازهای خانه .
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    1 2
    وزیر خارجه منافق آمریکا گفت که مسیر طولانی در پیش است. این یعنی فرسایش. پیام مردم به نماینده های خود در دولت. : اگر احساس کردید نژاد پرست های آمریکایی شما را سر کار می‌گذارند، به مردم اعلام کنید تا مردم آمریکا را سر جایش بنشانند. دولت نگران حاشیه ها نباشد، کافی است خط بازی را کنار بگذارید و با مردم یکرنگباشید.
  • محمود محمدی IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    جشنواره و تخفیف یکساله بزارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس