سیدالشهدای مقاومت؛ از نیروی قدس تا خدمات ماندگار مبارزه با داعش

معاون فرمانده کل سپاه بر ایستادگی نیروی قدس در مقابل دشمن اسلام یعنی گروهک تروریستی داعش تأکید کرد و گفت: شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است و خدمات ماندگاری در این مسیر از خود برجا گذاشته است.

به گزارش مشرق، سردار احمد عبداللهی، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حمایت از سپاه قدس، مقام معظم رهبری را بنیان‌گذار نیروی قدس معرفی کرد و گفت: فرمانده معظم کل قوا شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را به عنوان فرمانده نیروی قدس معرفی کردند و تمام مأموریت‌ها و فعالیت ای نیرو زیر نظر مقام معظم رهبری است و از کم و کیف آن با خبر هستند.

بیشتر بخوانید:

دیپلماسی نمی‌تواند حق فلسطینیان را برگرداند

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه بر ایستادگی نیروی قدس در مقابل دشمن اسلام یعنی گروهک ترویستی داعش تأکید کرد و افزود: شهید سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است و خدمات ماندگاری در این مسیر از خود برجا گذاشته است.

ایستادگی نیروی قدس در مقابل بزرگترین دشمن اسلام در جامه دولت اسلامی جعلی/فرمانده معظم کل قوا، بنیانگذار نیروی قدس است

عبداللهی با اشاره به حمایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از نیروی قدس، تصریح کرد: ایشان زیباترین دفاع را از نیروی قدس انجام دادند.

برخی با زیرسؤال بردن شهید سلیمانی، خودشان زیر سؤال رفتند

معاون سلامت، آموزش پزشکی و دفاع زیستی سپاه با تأکید بر اینکه برخی‌ها خواستند قهرمان مقاومت(سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) را زیر سؤال ببرند ولی خودشان زیر سؤال رفتند، اضافه کرد:  فرمانده معظم کل قوا با تأسف و تأثر از این نوع گفتار یاد کردند، بیانات شیوای مقام معظم رهبری برای افرادی که تردید داشتند و به عمق این موضوعات اشراف نداشتند، نوعی شفاف‌سازی بود.

ایستادگی نیروی قدس در مقابل بزرگترین دشمن اسلام در جامه دولت اسلامی جعلی/فرمانده معظم کل قوا، بنیانگذار نیروی قدس است


وی بر نقش بیانات ارزشمند فرمانده معظم کل قوا در شفافیت موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به مقاومت، مذاکرات و نیروی قدس تأکید کرد و افزود: ابهامات موجود با سخنان مقام معظم رهبری شفاف و روشن شد.

عبداللهی اظهار داشت: امیدواریم با این تلنگری که زده شد و مقام معظم رهبری بیان داشتند، بدانند دوستی با نیروهای جان برکف که برای اعتلای اسلام و میهن جان دادند، نسبت به دوستی با آمریکا قابل قیاس نیست و باید در موضع‌گیری علیه دشمن تبری داشته باشیم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس