کد خبر 1213643
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵
استاندارد دوگانه انگلیس در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی

لندن – ایرنا – معاون وزیر امور خارجه انگلیس شهادت یک مبارز ۱۶ ساله فلسطینی توسط نیروهای اشغال‌گر قدس را یک حادثه توصیف اما هلاکت یک عنصر رژیم صهیونیستی را بشدت محکوم کرد .

به گزارش مشرق، «جیمز کلورلی» روز جمعه با انتشار پیامی در توئیتر نوشت: من تیراندازی وحشتناک هفته گذشته در کرانه باختری را محکوم کرده و مراتب تسلیت خود را به خانواده یهودا گوتا که بر اثر شدت جراحت کشته شد اعلام می‌کنم.

وی با بیان اینکه مقام های [رژیم] اسرائیل و فلسطین باید برای جلوگیری از خشونت‌های بیشتر در منطقه همکاری کنند به ابراز همدردی با خانواده یک نوجوان فلسطینی به نام سعید عوده که در جریان درگیری با نظامیان فلسطینی به شهادت رسید اکتفا کرد.

این نوجوان ۱۶ ساله پنجشنبه گذشته در جریان حمله نیروهای رژیم صهیونیستی به کرانه باختری، به شهادت رسید. به گفته مقام‌های فلسطینی، نظامیان رژیم صهیونیستی بعد از حمله به روستای بیتا واقع در جنوب نابلس، به ضرب گلوله مستقیم سعید عوده را به شهادت رساندند.

به گزارش خبرگزاری قدس، ارتش اسرائیل مدعی است فلسطینی‌ها مشغول پرتاب کوکتل مولوتف به سمتشان بودند و آن‌ها نیز شروع به تیراندازی کردند. ساکنان روستاهای بیتا و اودله می‌گویند طی چند شب اخیر نظامیان صهیونیست با جوانان فلسطینی که قصد دفاع از منازل و سرزمین خود را داشتند، درگیر شده‌اند.

بر اساس این گزارش، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان اعلام کرد که یک فلسطینی دیگر نیز در جریان درگیری با نظامیان اسرائیلی از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرارگرفته و اکنون در بیمارستان بستری است.

از سوی دیگر، یک صهیونیست که در جریان عملیات استشهادی روز یکشنبه در کرانه باختری هدف قرارگرفته بود، براثر شدت جراحت به هلاکت رسید. بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بامداد پنجشنبه در صفحه توئیتر خود مرگ این صهیونیست را اعلام کرد.

روز یکشنبه بود که رسانه‌های محلی خبر دادند، که یک فلسطینی پس از پیاده شدن از خودروی خود در نزدیکی مقر ایست‌وبازرسی صهیونیست‌ها در ورودی شهرک کِفار تفوح، به سمت نظامیان اسرائیلی شلیک کرد که در پی آن سه صهیونیست مجروح شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در پی نگرانی از تکرار و تداوم عملیات تیراندازی فلسطینی‌ها در کرانه باختری، تدابیر امنیتی در این منطقه را افزایش داده و نظامیان بیشتری به آنجا اعزام کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۱
    0 0
    همه کشور ها دوگانه عمل میکنند خود ما هم اینجوریم وگرنه کشور اسرائیل اندازی یک آستانه ولی چرا زورش به همه می ره و این نشون میده که همه از جمله خود ما دوگانه عمل میکنیم پس کشور های دیگر را بد نشون ندهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس