کد خبر 1213657
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷
کارمندان از فردا به چه صورت باید سر کار حاضر شوند؟

بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

به گزارش مشرق، بخشنامه جدید الزام به دورکاری و مرخصی اضطراری کارکنان دولت در شرایط هشدار کرونا از سوی سازمان اداری و استخدامی ابلاغ شد.

براین اساس، در شهرهای با وضعیت قرمز کارمندان و واحدهای خدمات ضروری باید حضور ۵۰ درصدی داشته باشند؛ مابقی ادارات با حضور یک سومی کارکنان ادامه فعالیت دهند.

بر اساس بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی، در صورت وصول گزارش عدم رعایت و اعمال مفاد بخشنامه مذکور، با تخلفات مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف بر اساس بند (۱) مصوبات سی و سومین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا (موضوع بخشنامه شماره ۲۹۰۸۲۳ مورخ ۰۵/‏۰۶/‏۱۳۹۹‬ سازمان اداری و استخدامی کشور) برخورد خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • منتقد IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    2 3
    خدا برا تنبلها رسونده درود بر کرونا. همینجور کار نمیکنند
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    رئیس بانک مرکزی زودتر از همه در محل کار خود حاضر شود تا به شکل صوری قیمت ارز را کاهش دهد تا ملت را فریب داده تا اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شده و برای نابود کردن کشور مجدداً قیمت ارز را به شصت هزارتومان برسانند. و مردم را از هستی ساقط کنند.
  • محمدکیا IR ۱۸:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    3 0
    کدوم قانونی اجرا شده ک شما فکر میکنین یه بخشنامه ای که خود کمیتش هم قبولش نداره اجرایی میشه؟؟ اگر من کارمند دولتم از بهمن ۹۸ تا امروز ۶روز درهفته سرکارم.
    • محمد IR ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
      1 0
      دقیقا ما هم کامل شش روز هفته سر کار حضور داریم.
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    یک جور میگن 50 درصد و 20 درصد و ... انگار بود و یا نبود تاثیر داره. من خودم شاهدم در یک اداره کل در مرکز استان که در شرایط عادی 60نیروی انسانی دارد کلا 5 نفر فعال اند و بقیه سرگردان اندو توسط 5 نفر امور ارباب رجوع و تایپ و ارسال و دریافت مکاتبات اجرا و گردانده میشود. افراد پیر الان کلا ناکارامد اند و با سامانه های مرتبط فعالیت نمیتوانند کنند ولی سیستم اداری و دولت توجه خاص به این افراد دارد و بیرون نمی اندازد به هیچ وجه. قالیباف هم طرحهایی داشت که افراد پیر و بازنشسته را مجدد وارد کند و وضع را بدتر کند و اوضاع مدیریتی را کدامنشانه کند که بتواند بچاپد راحتتر.
  • قاسم IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    0 0
    بخشنامه کیلو چنده؟ ما که در اوج کرونا کارمون کمتر که نشده هیچ دو برابر هم شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس