کد خبر 1214183
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۴
نیمار به صورت رسمی تا سال ۲۰۲۵ با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کرد

ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن خودش را برای ۴ سال دیگر به این تیم متعهد کرد.

به گزارش مشرق، مطابق انتظار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن قرارداد نیمار را تمدید و اعلام کرد که این مهاجم برزیلی تا سال ۲۰۲۵ در پارک دو پرنس به کار خود ادامه خواهد داد.

نیمار که سال ۲۰۱۷ با قراردادی ۲۲۲ میلیون یورویی از بارسلونا به عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال به PSG پیوست، در ۱۱۲ بازی‌اش برای باشگاه فرانسوی، ۸۵ گل زده و ۵۱ پاس گل داده است. این آمار سبب شده که او در فهرست ۱۰ گلزن برتر تاریخ باشگاه قرار بگیرد.

او که در ۴ سال حضورش در پاری‌سن‌ژرمن ۹ جام شامل سه قهرمانی در لوشامپیونه، دو قهرمانی در جام حذفی، دو قهرمانی در جام اتحادیه و دو قهرمانی در سوپرجام فرانسه برده است، پس از امضای قرارداد جدیدش به سایت باشگاه گفت: بسیار خوشحالم که به ماجرایی‌ام در پاری‌سن‌ژرمن ادامه می‌دهد. من در پاریس بسیار خوشحالم و مایه افتخارم است که عضوی از این تیم هستم و می‌توانم کنار این بازیکنان بزرگ و زیر نظر یک مربی فوق‌العاده بازی کنم و بخشی از تاریخ این باشگاه باشم. این‌ها چیزهایی هستند که باعث می‌شود باور من نسبت به فوق‌العاده بودن پروژه پاری‌سن‌ژرمن حتی بیشتر از قبل شود. من در این تیم به عنوان یک انسان و بازیکن رشد کردم. پس خوشحالم که قراردادم را تمدید می‌کنم و امیدوارم که جام‌های زیادی ببرم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس