قالیباف:آمریکا بیش از ما نیازمند توافق است/ تحریم‌ها باید لغو شود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس مجلس در جلسه غیرعلنی امروز تأکید کرد آمریکا بیشتر از ما نیازمند توافق است و آنان باید همه تحریم های ایران را لغو کنند.

به گزارش مشرق، ابراهیم رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی،گفت: در این جلسه تحولات سیاست خارجی و به ویژه مذاکرات وین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه گزارشی از روند مذاکرات وین به نمایندگان ارائه کرد، گفت: تأکید قالیباف بر این بود که آمریکا بیشتر از ما نیازمند توافق و بازگشت به برجام است و ما محتاج طرف مقابل نیستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: تأکید رئیس مجلس بر این بود که آمریکایی ها باید همه تحریم های جمهوری اسلامی ایران را لغو کنند و ما هم باید فرآیند لغو تحریم ها را در یک پروسه ای راستی آزمایی کنیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس بیان کرد: ضمن اینکه رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و همچنین پنج نفر از نمایندگان دیگر هم نقطه نظرات خود را درباره مذاکرات وین با تأکید بر ضرورت توجه به خطوط قرمز نظام مطرح کردند.

منبع: مهر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس