سعید خطیب زاده نمایه

سخنگوی وزارت امور خارجه در بازدید از مجموعه کمیته ملی المپیک از آمادگی وزارت خارجه برای همکاری همه‌جانبه با این‌کمیته خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید خطیب‌زاده، سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در بازدید از مجموعه کمیته ملی المپیک و دیدار با سید رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، از نزدیک در جریان اقدامات گسترده صورت گرفته برای توسعه زیرساخت‌ها و تعمیق ورزش قهرمانی در کشور قرار گرفت.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در دیدار با رئیس و مسئولین کمیته ملی المپیک از آمادگی وزارت امورخارجه برای همکاری همه جانبه با این کمیته با هدف حضور پرقدرت و موفق ورزشکاران کشورمان در رقابت‌های ورزشی بین المللی از جمله المپیک توکیو و همچنین معرفی فرهنگ غنی ایران به مخاطبان بین المللی در این رویداد جهانی تاکید کرد.

آمادگی وزارت امور خارجه برای همکاری با کمیته المپیک

در این دیدار صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن تشریح آخرین وضعیت حضور ورزشکاران ایران در مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو، بر آمادگی‌های فنی و پشتیبانی کمیته ملی المپیک جهت حضور موثر و موفق ورزشکاران ایرانی در این مسابقات جهانی تاکید کرد.

لازم به ذکر است به منظور تسهیل امور و هماهنگی هر چه بیشتر توافق شد، کمیته مشترکی تا زمان برگزاری المپیک توکیو، موضوعات مرتبط را پیگیری نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس