کد خبر 121656
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۲

مشترکان همراه اول با ارسال کلمه KHORAM به شماره 7022 به عضویت همراهان جشن آزادی خرمشهر در می آیند

به گزارش مشرق ، به مناسبت فرار رسیدن سالروز فتح خرمشهر وروز ایثار، مقاومت و پیروزی ، اپراتور همراه اول با همراهی شرکت راهکارهای همراه کارینا از مشترکان همراه اول دعوت می کند تا سالروز آزادی خرمشهر را جشن بگیرند و یاد و خاطره شهیدان و ایثارگران دفاع مقدس را گرامی بدارند.

مشترکان همراه اول که دوست دارند تنها به عضویت یکی از سرویس های ویژه جشن آزادی خرمشهر درآیند می توانند کلمه کلیدی همان سرویس را به شماره 7022 ارسال نمایند.

آن دسته از مشترکان محترم می توانند برای دریافت خنده های پشت سنگر کلمه KHANDEH برای دریافت سرویس خاطرات مردان جنگ کلمه KHATEREH برای دریافت خرمشهر در سینما کلمه CINEMA وبرای دریافت سوالات مسابقه ؟ را به شماره 7022 بفرستند.

هزینه هر پیامک 500 ریال است ومشترکانی که تا پایان روز سوم خرداد تمامی سرویس های خود را فعال نگه دارند در قرعه کشی جشن سالروز ازادی خرمشهر شرکت داده می شوند و می توانند جوایزی نظیر ربع سکه های بهارآزادی ، گوشی های موبایل ، دوربین های دیجیتال و....دریافت نمایند.

مشترکان محترم همراه اول برای لغو هر سرویس در هر زمان تنها کافیست OFF را در کنار کلمه کلیدی سرویس بنویسند برای مثال لغو سرویس خرمشهر در سینما با ارسال CINEMA OFF به شماره 7022 امکان پذیر است.لازم به ذکر است با ارسال KHORAM OFF کلیه سرویس های ویژه خرمشهر لغو می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس