کد خبر 1218730
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰
بیل گیتس

گزارشات حاکی از آن است که هیات مدیره مایکروسافت به خاطر روابط غیراخلاقی بیل گیتس تصمیم به کنار گذاشتن وی از مدیریت این غول نرم‌افزاری در سال 2020 گرفته بود.

به گزارش مشرق به نقل از وال استریت ژورنال، در سال ۲۰۲۰ هیات مدیره شرکت نرم افزاری مایکروسافت تصمیم گرفت تا بیل گیتس را از مدیریت این شرکت کنار بگذارد. حالا خبر می‌رسد که دلیل این تصمیم، روابط جنسی غیراخلاقی گیتس با یکی از کارمندان زن مایکروسافت بوده است.

منابع آگاه در این باره می‌گویند: اواخر سال ۲۰۱۹ یکی از کارمندان زن مایکروسافت طی نامه‌ای به هیات مدیره اعلام کرد که سال‌هاست با بیل گیتس روابط پنهانی دارد، همین امر باعث شد تا هیات مدیره با کمک یک شرکت حقوقی تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کند.

سخنگوی مایکروسافت در این زمینه گفته که اواخر سال ۲۰۱۹ هیات مدیره با دریافت نامه‌ای متوجه شد که بیل گیتس از دهه ۲۰۰۰ میلادی با یکی از کارمندان زن روابط پنهانی دارد. سپس یک کمیته از هیات مدیره مأمور به رسیدگی به این مسئله با کمک یک شرکت حقوقی شد.

گزارشات حاکی از آن است که پیش از آنکه تحقیقات به اتمام برسد، خودِ بیل گیتس از سمت‌اش استعفا کرد.

البته یک سخنگوی مرتبط با بیل گیتس که نامش فاش نشده، گفته که این رابطه مربوط به ۲۰ سال پیش بوده و هیچ ربطی به استعفای گیتس ندارد. گیتس هم اکنون و علی رغم اینکه چند هفته پیش از همسرش جدا شده و بخش قابل توجهی از دارایی‌اش را از دست داده، با ۱۰۰ میلیارد دلار دارایی چهارمین فرد ثروتمند جهان است.

وی برای مدت‌ها عنوان ثروتمندترین فرد جهان را در اختیار داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    17 4
    صهیونیست خبیث
  • علی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 4
    میگویند خیر است ولی کجا وبه چه کس؟ علت اصلیش هردو شان میلیاردند چرا هردو روابط ازاد کنار دریایی به سبک امریکایی نداشته باشند.
  • یاسین IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    5 1
    حالا همه بیل گیتس رو متهم میکنن خب اون خانم هم مقصره که با مرد متاهل وارد رابطه شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس