کد خبر 1218899
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: "ویدیو جرم است. چه سخنرانی امام در آن باشد چه فیلم بد." این صحبت وزیر ارشاد وقت، محمد خاتمی در اعلام ممنوعیت استفاده از دستگاه ویدئو است.
آن زمان مصطفی تاجزاده معاون وقت وزارت ارشاد بود.

یک افراطی همیشه و در همه چیز افراط می‌کند.

نظر خاتمی و تاج زاده درباره "ویدئو" چه بود؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 8
  • محسن ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    11 50
    اتفاقاً این سند نشان می دهد این اشخاص هم متدین و پای بند به احکام شرع هستند و هم مقیّد به قوانینِ نظام. در آن سالها ویدئو از طرف نظام ممنوع بود و خرید و فروش و حمل و نگهداری آن جرم و گناه محسوب می شد. جوانترها یادشان نیست اما ما خوب به خاطر داریم.
    • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      32 5
      اینا جاسوس هستن خاتمی رو میگم با دارودستش
    • IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
      29 5
      نبود عقل چه در برخورد با حکومت اسلامی وچه حالا با فرهنگ غرب !در هر دوصورت خود ودیگران را خفه می کنند !؟خاتمی تهی مغز.
    • CA ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      7 0
      اتفاقا این نشان میدهد که اینها لیبرال هستند چون بخش اصلی لیبرالیسم شخصیت پردازی هست یعنی در لباس و شکل های مختلف دربیایند و اعتماد حلب کنند بعد در مستندی قرار گیرند که بتوانند افراط گری کنند تا بتوانند به اعتماد مردم ضربه بزنند تا تغییر مورد نظر را انجام دهند مثل هیتلر که یک چپ میانه بود ولی به لباس راست درآمد ولی نوع افراطی آن! همین هیتلر با اسقف و مراجع تقلید دیدار میکرد و البته ضربات شدیدی به دینداری وارد کرد. پول های خزانه را در چند شرکت که در کنترل نازی ها بود ریخت تا بخش کوچکی از آن را اسلحه برای جنگ بسازند و در واقع مردم آلمان را از ریشه سوزاند تا دیگر هیچ موقع نتوانند در مقابل لیبرالیسم قد علم کنند. این رفتار لیبرال ایرانی کاملا شناخته شده هست. در اول انقلاب همین ها در مسند حاکم شرع بودند و بیشترین ضربات و لطمات را به مردم وارد کردند و مردم حافظه بسیار بدی در خیلی از مسایل پیدا کرده اند که البته نمی‌دانند که از کجا ضربه خورده اند و به حساب انقلاب میگذارند. چون خیلی ها شاید هنوز ریشه های انقلاب را ندانند از کجا شروع شد و چرا شروع شد ولی مسایلی هست که شاید نتوان بر زبان آورد ولی واقعیت هایی هست که نیاز به انتقال فرد به فرد دارد
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    9 1
    طرف یا افراطگر بوده یا جاسوس
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    12 1
    البته من شنیدم یکی از اقایون قصد داشته حکم مجازات ویدئو # مواد مخدر .و البته شنیدم اقایون عینک دودی ها( نماد غرب میدونستن) رو داشتن تو پیست جمع میکردن که حضرت اقا جلوشونو گرفته .(اصلاحات # غرب پرست)
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    5 0
    ببینید بچه ها ما تو اون شرایط جوونی کردیم اینقدر ما رو ازار ندید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس