کد خبر 1218950
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
بورس نمایه

خالص سفارشات فروش سهام در بورس امروز از رقم چهار هزار و ۹۷۰میلیارد تومان عبور کرد، برتری سمت عرضه در صنعت محصولات غذایی و آشامیدنی بیش از سایرین بود

به گزارش سرویس بورس مشرق، امیر مهدی زاده؛  در ساعت ۹ و۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۲۸۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش پنج هزار و ۲۵۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به چهار هزار و ۹۷۵میلیارد تومان می‌رسد.

تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش «سمگا»، «تپکو» و «بنو» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی ۲۱۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید «فگستر»، «سیتا» و «آریان» در نوبت انتظار است.

بیشتر بخوانید:

نقشه بورس امروز براساس ارزش معاملات+عکس

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۲۶۰میلیارد تومان (۹۳درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۱۵میلیارد تومان (۲۱درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در چهار نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۶۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف لیزینگ ایران و شرق (ولشرق) به ۶درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۲۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بانک‌ها و مؤسسات اعتباری» با تقاضای خرید هشت میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۲۲درصد از پنج هزار و ۵۳۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع حدود ۶۶۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۸۳۹درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار و ۱۹۰میلیارد تومان خواهد رسید.

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام+جدول

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    1 0
    آیا این پایان یک رویا نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس