پاسخ سازمان نظام پزشکی به استعلام فدراسیون فوتبال/ پزشک مدنظر فرهاد مجیدی مدرک لازم را ندارد + سند

سازمان نظام پزشکی در پاسخ به استعلام فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که پزشک مدنظر فرهاد مجیدی فاقد مدرک لازم برای نشستن روی نیمکت است.

به گزارش مشرق، یک روز قبل از برگزاری دربی ۹۵، فرهاد مجیدی به دلیل اینکه ایفمارک، مدارک پزشکی سیدمحمد آقامحمدآبادی را برای نشستن روی نیمکت استقلال تأیید نکرد، به انتقاد از زهره هراتیان رئیس ایفمارک پرداخت.

مجیدی گفته بود که چطور پزشک مدنظر او در زمان تیم امید روی نیمکت می‌نشسته، اما امروز به دلیل آنکه مدرک پزشکی‌اش، دندانپزشکی است، اجازه نشستن روی نیمکت را ندارد. باشگاه استقلال به دنبال تشدید تنش‌ها، مدارک جراحی پلاستیکی پزشک خود را منتشر کرد.

مرکز پزشکی ایفمارک که باید تاییدیه پزشکی تیم‌ها را ارائه کند، مجوز حضور آقامحمدآبادی را در استقلال نداد چرا که هراتیان معتقد بود طبق ضوابط نمی‌تواند برای وی که یک دندانپزشک است، مجوز صادر کند.

با این حال پیش از دربی مجوز موقتی برای حضور این پزشک روی نیمکت استقلال صادر شد تا فدراسیون فوتبال برای ادامه حضور او روی نیمکت آبی‌پوشان به عنوان پزشک از سازمان نظام پزشکی استعلام بگیرد.

طبق استعلامی که منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال از سازمان نظام پزشکی گرفته و این سازمان نیز پاسخ داده، مشخص شد دکتر سیدمحمد آقامحمدآبادی که مدارک پزشکی خود را از کشور آلمان گرفته، در دو مقطع بین سال‌های ۸۹ تا ۹۱ و ۹۳ تا ۹۴ مدرک دارای اعتبار داشته و اکنون این مدارک فاقد اعتبار است، اما مجوز دندانپزشکی و جراحی فک و صورت را به صورت دائمی دارد. با توجه به اینکه پزشکان تیم‌های فوتبال باید پزشک عمومی یا بالاتر باشند، این شخص امکان حضور روی نیمکت استقلال را ندارد.

مجیدی می‌گوید با این پزشک در تیم امید آشنا شده و فدراسیون او را به عنوان پزشک تایید کرده و با این شرایط مشخص می‌شود با توجه به تاریخ اعتبار مدرک موقت او، هم در فدراسیون فوتبال و هم در باشگاه استقلال نسبت به استفاده از این پزشک تخلف صورت گرفته است.

با نامه زیر مشخص می‌شود که مدرک عمومی پزشک مدنظر استقلال دیگر اعتبار ندارد و او طبق قوانین نمی‌تواند روی نیمکت این تیم بنشیند. 

تیم فوتبال استقلال , فدراسیون فوتبال ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 1
    نماد تقلب
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    6 1
    پس چجوری روی نیمکت تیم ملی بود؟؟؟
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    7 6
    استقلال فقط امسال دنبال حاشیه س.... کاش امسال ما که جام گرفتیم سفارش کنیم یه دونه هم به این کیسه ها بدن
    • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      7 4
      حواستون هست مسعود جانتون داره میره
    • IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      8 3
      اسنپ جام رو فقط مخصوص تیم حکومت ساختن
    • استقلال عشقه IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      1 0
      مثل آدم صحبت کن
    • سرورت IR ۰۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      0 0
      جام هایی که دادند همه سفارشی میدونید که جام ظرفشویی زوری بگیرید شما برید گوا عامری
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    7 1
    مگه مدرک هم تاریخ اعتبار داره؟؟ اون مجوز کار هست که اعتبار داره
  • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 6
    الانه که طرفداران کیسه بازی رو عوض کنن و حالا که مشخص شده یه تخلف دیگه مرتکب شدن و همه چیز طبق قانون به ضررشون هست بگن این پزشک رو(که تا دیروز یکی از اهرم های کسب ستاره سومشون بود)وزارت و بابا مسعود پرسپولیسی به اجبار به ما قالب کرده تا مانع قهرمانی های ما بشن میگید نه منتظر باشید
  • 6و6 IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    ی بی حسی زدن دیگه مدرک نمی خاد اصغر چک بند هم میتونه اینکارو بکنه
  • ... IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    پس چطور روی نیمکت تیم ملی بوده؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مشکل اینجاست هر چی خوبه برای استقلال نباید انجام بشه مثال:استراماچونی_علی کریمی_ و همین دکتر و خلی چیزای دیگه هر کسی که به قهرمانی استقلال کمک بکنه فراریش میدن
  • IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    یه دولت جلوی قهرمان آسیا وایساده ولی نمیدونه که تفاله های سیاسی به همین زودیا میرن و قهرمانیای ما تو آسیا میمونه. گنده تر از اینام نمیتونن غلطی بکنن.تیم ما محبوب قلب هاست نه جیره بگیر از بیت المال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس