تایید خبر دیدار سیدحسن با احمدی نژاد
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) خبر کاندیداتوری سید حسن خمینی درانتخابات یازدهم ریاست جمهوری را تکذیب کرد و گفت: بنده از طرف سید حسن خمینی کاندیداتوری وی در انتخابات را تکذیب می کنم و این مسئله ناشی از شایعاتی است که در برخی از سایت ها و رسانه ها مطرح شده است.

عزم موتلفه برای رقابت در انتخابات ریاست‌ جمهوری
يك عضو ارشد حزب موتلفه اسلامي ضمن اين‌كه حزب متبوعش را يك جريان با نشاط سياسي خواند، اعلام كرد:ممكن است يكي از اعضاي برجسته حزب به عنوان رئيس جمهور به ميدان بيايد.

دليل اصلي كاهش توليد خودرو
عضو انجمن قطعه سازان گفت: مشكلات نقدينگي خودروسازان و همچنين واحدهاي قطعه سازي موجب كمبود قطعه در بازار و در نهايت كاهش توليد خودرو شده است.

توطئه حكومت يمن براي مقابله با انقلاب
نماينده جوانان مستقل در ميدان التغيير صنعا، بزرگنمايي اخير حكومت عبدربه منصور الهادي رييس جمهور انتقالي، در زمينه پيروزي ارتش در برابر القاعده در جنوب را توطئه اي براي بي محتوا كردن انقلاب دانست.

عکس/ سالتوی زیبای سوریان



کنایه نماینده دادستان به مجرم پرونده
نماینده دادستان گفت: اگر کسی مدعی است که کیفرخواست مطلوب نیست لابد عقیده دارد که کارهای انجام شده توسط متهمان و مجرمان پرونده مطلوب است.

خاتمي يادش آمد كه براندازي غيرممكن است
خاتمي چند روز پيش ديداري با برخي اصلاح طلبان داشت كه نكاتي از آن به بيرون درز كرد. وب سايت منسوب به خاتمي با چند روز تاخير گزيده اي از اظهارات خاتمي را منتشر كرد كه موضوع مربوط به شركت در انتخابات از متن آن حذف شده است.

افزایش 11 درصدی بودجه كل كشور
مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی و تصویب لایحه بودجه سال 1391، با اضافه كردن 56 هزار میلیارد تومان به بودجه پیشنهادی دولت ،‌ بودجه كل كشور را 11 درصد افزایش داد .

از آیفون 5 تا iCar +عکس
پورشه 918، لپ تاپ جدید لنووو، آخرین شایعات در مورد آیفون بعدی، طرح هایی برای خودروی آینده اپل و... از جمله رخدادهایفناوری در هقته گذشته است.



سفر رايس به سرزمين‌هاي اشغالي
كاندوليزا رايس براي اولين بار پس از ترك سمت وزير خارجه آمريكا وارد سرزمين‌هاي اشغالي شد تا با مقامات ارشد رژيم صهيونيستي در خصوص شركت مشاوره‌اي‌اش كه كمپاني‌هاي آمريكايي را با مقامات بين‌المللي مرتبط مي‌كند، ديدار كند.


نکاتی حیرت انگیز درباره بسم الله
خدای متعال برای اینکه به انسانها بیاموزد که کار را به نام خدا آغاز کنند هم سوره های قرآن و هم ابتدای قرآن را با «بسم الله الرحمن الرحیم» آغاز کرده است و رسول خدا (ص) نیز در حدیثی فرمود "هر کاری که به نام خدا شروع نشود ابتر است".

توصیه احمدی نژاد به منتخبان مجلس نهم
رييس‌جمهور با بيان اينكه دولت به معناي واقعي دولت، هيچ‌وقت در كار مجلس شوراي اسلامي دخالت نخواهد كرد، گفت: دولت نهم و دهم هيچ‌وقت در كار مجلس شوراي اسلامي دخالت نكردند و كار مجلس از جمله انتخاب كميسيون‌ها‌، هيات رئيسه كميسيون‌ها و هيات رييسه مجلس به خود نمايندگان مرتبط مي‌شود.

سفر دوباره ولیعهد سعودی برای درمان
ولیعهد سعودی برای یک دوره درمانی دیگر، به زودی راهی ژنو می شود.

رضایی:ایران درمقابل عربستان ساکت نمی‌ماند
فرمانده سپاه در دوران دفاع مقدس گفت: اگر رهبری امام در دوران جنگ نبود چند استان دیگر همانند بحرین از ایران جدا می‌شد و به خاطر وجود امام بود که مردم حاضر به فداکاری در دفاع از کشور بودند.

دستیار علامه دهخدا درگذشت
حسن رهاورد اولین دستیار علامه دهخدا و از همکاران سابق دکتر محمد معین در سن 97 سالگی درگذشت.

نامه منتشر نشده سيد احمد به امام چه بود؟
علایی گفت : هيچ كس به جزء احمدآقا فرزند ايشان كه در همان روزها نامه‌اي به حضرت امام(ره) نوشتند و اين نامه جزء نامه‌هاي تاريخي است و هنوز منتشر نشده است، با امام(ره) هم عقيده نبود. در آنجا احمد آقا به حضرت امام(ره) مي‌ نویسند نظر شما در مورد عدم عبور از مرز درست است و من نگران هستم كه شما به دليل اهميتي كه به متخصصين مي‌دهيد از نظرتان عدول كنيد و ما در مسيري قرار بگيريم كه ديگر نتوانيم جنگ را تمام كنيم.

عکس/جشن تولد برای نخست وزیر در جی8



انتخاب اعضای رسیدگی به تخلفات اداری
به استناد ماده 2 قانون رسیدگی به تخلفات اداری با صدور احکام جداگانه از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت اعضای اصلی و علی البدل هیئت‌های تجدید نظر و بدوی رسیدگی به تخلفات اداری، ستاد وزارتخانه ، سازمان و شرکتهای تابعه به مدت 3 سال تعیین شدند.

عکس/ نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی
تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه 1 خرداد 91 به قهرمانی تیم کشتی فرنگی و لغو قانون منع جذب دروازه بان خارجی و صحبتهای رویانیان مبنی بر خداحافظی مهدوی کیا و هاشمیان با پرسپولیس اختصاص دارد.




فیلمی درباره نقش 13 زن در دفاع مقدس
کارگردان «بدرود بغداد» سریال 13 قسمتی «خانه‌ام اینجاست» را درباره نقش 13 زن در دفاع مقدس می‌سازد.

از شعبده‌بازی تا تحول سینمایی + تصاویر
جلوه‌های ویژه از پدیده‌ای متدوال در میان شعبده‌بازان و جادوگران برای فریفتن مردم شروع شد، کمی بعد وارد سینما شد و امروزه با کمک نرم‌افزارهای کامپیوتری، تحولی عظیم در عرصه فیلمسازی به وجود آورده است.

طلبه سیرجانی برای چندمین بار بازداشت شد
حجت الاسلام علیرضا جهانشاهی معروف به طلبه عدالتخواه سیرجانی، دقایقی پیش در اهواز بازداشت شد.

محمدی با شعبده‌بازی خودش را غیب کند
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتقاد از رئیس پیشین سازمان لیگ گفت: عزیز محمدی با شعبده‌بازی خودش را غیب کند.

نمايش جديدترين فیلم كيارستمي در كن
عباس کیارستمی ـ کارگردان سینمای ایران ـ امسال در جشنواره‌ کن 2012 با فیلم «مثل یک عاشق» براي دريافت جايزه‌ نخل طلا رقابت مي‌كند.

جزئیات نشست مالکی و طالبانی
همزمان با ادامه تهدیدها و اتهام زنی برخی گروههای سیاسی عراق و یک روز پس از نشست پرحاشیه در منزل صدر، دفتر ریاست جمهوری عراق شاهد تحرکات مثبت مالکی و طالبانی و تلاش برای حل بحران سیاسی از راه گفتگو و بر اساس قانون اساسی بود.



امتناع بانک‌‌ مرکزی از ارائه‌ اطلاعات به مجلس
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه گزارش تحقیق و تفحص سیستم بانکی نهایی شده است، گفت: متاسفانه بانک مرکزی در ارائه اطلاعات بدهکاران بانکی، میزان مطالبات معوق و تسهیلات پرداختی همکاری لازم را نداشته است.

قایقرانی ایران در آستانه تعلیق قرار گرفت!
فدراسیون قایقرانی ایران پس از تغییرات رخ داده در معرض تعلیق از سوی فدراسیون جهانی قرار گرفت.

رشد 3 برابری استعمال دخانیات در بین زنان
عضو کمیته کشوری مبارزه با دخانیات با تشریح میزان پیشرفت اجرای قانون مبارزه دخانیات و انتقاد از همکاری برخی دستگاهها گفت: شیوع مصرف مواد دخانی بین زنان طی سالهای اخیر از ۱.۴ درصد به حدود ۴ درصد افزایش یافته است.

خبری خوش برای دارندگان اختلالات جنسیتی
مديركل آسيب‌هاي اجتماعي وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت:‌ افراد مبتلا به اختلال هويت جنسي تحت پوشش بيمه‌هاي درماني قرار مي‌گيرند.

تصاویر روز/ بزرگترین تظاهرات ضد ناتو
درگیری پلیس با تظاهرات کنندگان معترض به نشست ناتو در شیکاگو، شهر فیناله امیلیا بعد از زلزله 6 ریشتری، بازی بچه ها در جشنواره Saint Rita de Cascia، بندبازی بر روی سازه "اتومیموم" در بروکسل، سربازان ارتش ملی افغانستان در حال آماده شدن برای گشت، مسابقات شیرجه اروپا و ... از مهمترین تصاویر خبری امروز است.


طرح ویژه عراق برای‌امنیت نشست 1+5
در آستانه برگزاری نشست 1+5 و ایران در بغداد، تیم ناظر بر امنیت نشست سران اتحادیه عرب مامور نظارت بر امنیت این نشست نیز شدند و طرح امنیتی ویژه‌ای برای این منظور تدوین شده است.

رؤسای بسکتبال و تکواندو در صف برکناری
پس از برکناری 5 رییس و سرپرست فدراسیون در روز گذشته ، احتمال برکناری چند رییس فدراسیون دیگر نیز قوت گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس