کد خبر 1220682
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
وراث متوفیان سهام عدالت چه کنند؟

کاهش ارزش واقعی اوراق سهام عدالت همسو با روند نزولی بازار است. به طوریکه ارزش پرتفوی بورسی یک برگ سهام عدالت با قیمت اسمی ۵۳۲ هزار تومان به رقم ۷ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۱۳ تومان رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس تهران امروز شنبه اول خردادماه از دقایق ابتدایی معاملات با صف فروش اغلب نمادهای بازار همراه بود و هفته جاری را با چراغ قرمز آغاز کرد تا جایی که بعد گذشت ۳۰ دقیقه از معاملات، ریزش ۱۲ هزار واحدی شاخص کل را شاهد بودیم. بازار سرمایه با ریزش ۲۷ هزار و ۵۹۱ واحدی و رسیدن به رقم یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۲۵۳ واحد پایان یافت، این رقم از کف شاخص کل در نیمه دوم سال ۹۹ پایین‌تر است. آخرین بار شاخص در بهمن‌ماه تا یک میلیون و ۱۳۵ هزار واحد ریزش داشت. شاخص بورس و هم شاخص فرابورس روندی نزولی داشتند و به ترتیب ۲.۳۹ درصد و ۱.۲۳ درصد افت داشتند.

«فملی»، «فارس» و «کگل» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی رابر شاخص بورس داشتند.
«خودرو»، «برکت» و «شستا» سه نماد پرتراکنش بورس امروز بودند.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۵۱۳ تومان رسید که نسبت به دیروز ۲.۷ درصد معادل ۲۰۷ هزار و ۷۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۷۰۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم ۱۴۰۰/۳/۱ +جدول

 ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۶۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۱ هزار و ۶۹۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۳۳۹ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۶.۷۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۱ هزار و ۵۶۱ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم ۱۴۰۰/۳/۱ +جدول

مبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس