کد خبر 1220694
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲
ماجرای نصب بنر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا(س)

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره تصویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش مشرق، اخیراً تصاویری در فضای مجازی مبنی بر ممنوعیت استفاده از انواع ادوات موسیقی در بهشت زهرا (س)، منتشر شده است.

بیشتر بخوانید:

سهم ۴۰ درصدی تهران از کل متوفیان کرونایی کشور

در همین راستا سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا (س) به منظور تنویر افکار عمومی در این موضوع با تاکید بر این نکته که ممنوعیت استفاده از ادوات موسیقی از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اجرا می‌شده است، گفت: زمانی که خانواده متوفی برای انجام امور خاکسپاری به بهشت زهرا (س) مراجعه می‌کند از سوی سازمان قبضی به خانواده متوفی داده می‌شود که در آن تمامی دستورالعمل‌های مراسم تدفین آمده است.

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا تصریح کرد: استفاده نکردن از ادوات موسیقی، سنگ قبرهای نا متعارف و … از مواردی است که به اطلاع خانواده متوفی می‌رسد و از این رو مطرح شدن مباحثی مبنی بر وضع و ابلاغ دستورالعمل‌های جدید و ابلاغ آن در سازمان بهشت زهرا (س) که در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود نادرست است.

خال با اشاره به تصویر بنر نصب شده در بهشت زهرا (س) که در فضای مجازی منتشر شده است گفت: این بنر به نوعی اطلاع رسانی عمومی درباره توجه به موضوعاتی است که از پیش در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال می‌شد و این اقدام سازمان تنها به منظور یادآوری برخی از ممنوعیت‌ها در سازمان بهشت زهرا (س) است زیرا استفاده از ادوات موسیقی مانند نی و دف و دیگر آلات موسیقی در حال افزایش بود.

وی تاکید کرد: ممنوعیت استفاده از ادوات موسیقی دستورالعمل تازه ای نیست و از گذشته در سازمان بهشت زهرا (س) اعمال می‌شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    16 12
    یعنی برخی از مردم برای مردن امواتشان دارند جشن می گیرند؟ اگر اینطور است آنها مسلمان نیستند. قبرستانی برای کفار و ملاحده تهرانی درست کنید خارج از قبرستان مسلمانان.
    • RO ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 1
      عزیز دل برادر قبلش یکم فکر کن نی و طبل و دهل در مراسم عزاداری محرم ندیدی تا حالا ؟؟؟ نکنه فکر کردی طرف گیتار و پیانو میبره بهشت زهرا
    • رامین IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      4 3
      جناب ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱ یکی میخاد تو مراسم خاکسپاری عزیزش دهل بزنه برقصه که همش مربوط به فرهنگ اون ملت هستش یکی جنازه عزیزشو آتیش میزنه یکی میبره بالای کوه میذاره یکی میندازه تو آب .. همش مربوط ه فرهنگ اون مردم هستش که در طول سالیان سال تجربه بدست آمده .. این وسط تورو سنه نه؟ اخه چرا ما مردم تو هرچیزی سرک میکشیم حتی خصوصیترین موشوعات دیگران... خدایا مارا آدم کن یا بمیران
  • DE ۱۶:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    14 8
    یعنی برخی از مردم برای مردن امواتشان دارند جشن می گیرند؟ اگر اینطور است آنها مسلمان نیستند. قبرستانی برای کفار و ملاحده تهرانی درست کنید خارج از قبرستان مسلمانان.
  • مرصاد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    20 19
    بدعتی بدتر از نوازندگی ! حضور روزافزون زنان بی حجاب (سواره و پیاده ) در این مدفن شهدای گلگون کفن ، بسیار دردآور است ! کاش مسئولان مربوطه ، از خواب غفلت بیدار شوند !!
    • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      13 10
      همچین میگن ادوات موسیقی هر کی ندونه فکر می کنه دی جی بردن واسه مراسم ختم تا حالا دید کسی با صدای نی برقصه؟؟
  • نسترن IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    چه اشکالی داره به نظر من نی خیلی موسیقی سنگین و زیباییه و حال و هوای بسیار روحانی و غمگینی داره
  • مهربان IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    آخرالزمان شده قبرهای دو طبقه ، قبرهای اجاره ای و حالا هم ممنوع بودن گریه کردن واسه مردگان ، این مسئولان بهشت زهرا از این همه بیابانهای اطراف تهران بخرند و به عنوان قبرستان در اختیار مردم بزارن تا دیگه قبرهای قدیمی رو تخریب نکنن و یکی دیگه رو بزارن توش ، هدفشون فقط کسب درآمد از مردگانه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس